• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • escapee
    Jhalie skrev 2014-05-21 21:10:00 följande:

Imorn ska jag tillbaka för att ta nya hcg prover.

Och sen på fredag är det dags för nytt vul.

Äntligen!!
    Hoppas att proverna ser bra ut! Tänker på dig och håller tummarna för dig!

Får du veta provsvaren idag eller imorgon i samband med vul ??? Kram på dig
  • Mollemolle81
    Sagolina skrev 2014-05-22 08:30:39 följande:
    Får jag hoppa in här? Fick i början av veckan positivt test, efter två negativa i förra veckan. Enligt senaste mensen startar v7 nu, men vet inte hur det är då jag troligtvis hade äl senare än jag trodde. Men i alla fall blir ju bf i januari:) Har en son som blir 11månader i söndag, så kommer säkert bli intensivt med två små barn. Samtidigt tror jag de kommer få mycket glädje av varandra.

Välkommen! Det kommer nog bli intensivt med två barn men som du säger så kommer de har roligt tillsammans...jag önskade mig tätt mellan mina barn men det blir ju inte som man tänkt sig alltid...idag är min grabb 11 år och jag å hans pappa lever inte tillsammans längre ...så det har gått några år och jag träffade en annan man som oxå har relativt stora barn...så nu blir det en riktig sladdas...men det kommer nog gångbara med...är dock livrädd för hur min son kommer reagera när ci berättar...han vill nämligen inte ha några syskon!!!
  • Nr 3 på G

Så nu har jag ringt min BM, fick tid för inskrivning den 17/6 är ju en hel evighet dit, kommer att vara i v 9 (8+3) då. Tur det är mycket som händer på alla håll nu med avslutningar, utvecklingssamtal och annat så tiden förhoppningsvis går fort

• sissi81
    Får jag hoppa in här?
    Fick i början av veckan positivt test, efter två negativa i förra veckan. Enligt senaste mensen startar v7 nu, men vet inte hur det är då jag troligtvis hade äl senare än jag trodde. Men i alla fall blir ju bf i januari:)

Har en son som blir 11månader i söndag, så kommer säkert bli intensivt med två små barn. Samtidigt tror jag de kommer få mycket glädje av varandra.
    Grattis.

Mina är också tätt. Min första var inte mer än 8 mån när vi blev fravida igen. Dom hade otroligt roligt i smååldern. Nu är dom 10 o snart 12 o har inte lika roligt. Men om några år kommer dom uppskatta att dom har varann så nära.

Det jag tyckte var jobbigast när dom var små var att min tös knappt sov middag längre när lillen kom. O den vilan hade man behövt som mamma
  • Sagolina
    sissi81 skrev 2014-05-22 12:33:50 följande:
    Grattis.

Mina är också tätt. Min första var inte mer än 8 mån när vi blev fravida igen. Dom hade otroligt roligt i smååldern. Nu är dom 10 o snart 12 o har inte lika roligt. Men om några år kommer dom uppskatta att dom har varann så nära.

Det jag tyckte var jobbigast när dom var små var att min tös knappt sov middag längre när lillen kom. O den vilan hade man behövt som mamma

Mollemolle81 skrev 2014-05-22 11:57:41 följande:
    Välkommen! Det kommer nog bli intensivt med två barn men som du säger så kommer de har roligt tillsammans...jag önskade mig tätt mellan mina barn men det blir ju inte som man tänkt sig alltid...idag är min grabb 11 år och jag å hans pappa lever inte tillsammans längre ...så det har gått några år och jag träffade en annan man som oxå har relativt stora barn...så nu blir det en riktig sladdas...men det kommer nog gångbara med...är dock livrädd för hur min son kommer reagera när ci berättar...han vill nämligen inte ha några syskon!!!

Tack!

Känns nog lite skrämmande att ge sig in i detta, men det gör det ju när än i livet det händer något nytt.

Om allt går bra med denna graviditet kommer vi att inom 2år och 9mån ha köpt hus, fått barn, gift oss(i augusti, hade köpt klänning 1v innan plussat, hoppas den fungerar med magen!) och så ett barn till

Ganska många stora förändringar på den tiden;)
  • MagicQueen

Får jag hoppa in här?

Fick i början av veckan positivt test, efter två negativa i förra veckan. Enligt senaste mensen startar v7 nu, men vet inte hur det är då jag troligtvis hade äl senare än jag trodde. Men i alla fall blir ju bf i januari:)

Har en son som blir 11månader i söndag, så kommer säkert bli intensivt med två små barn. Samtidigt tror jag de kommer få mycket glädje av varandra.

Välkommen hit

Jag har tätt mellan mina pojkar, det är drygt 11 månader emellan. Dom är nu 7 resp 6 år. Blir nästan en liten sladdis vi får nu nästa år
  • Milou88

Hmm.. Kan någon skicka en inbjudan om fb gruppen till mig? :) eller måste man vara vänner på fb först? :)

• Ypperlig
    Milou88 skrev 2014-05-22 14:41:11 följande:
    Hmm.. Kan någon skicka en inbjudan om fb gruppen till mig? :) eller måste man vara vänner på fb först? :)
    Skicka en vänförfrågan till Emelie Nikell, så bjuder hon in dig till gruppen. :)
  • sourpussy

Jag är så glad att jag aldrig rökt och behövt sluta. Just nu vågar jag varken dricka kaffe eller äta mat som inte är vällagad. Är så sjukt nojjig över att nåt ska gå fel, vilket jag förstått är väldigt vanligt. Hejar på er alla och det ska bli underbart att följas åt.
    Jag har redan sett magen ändras vilket känns sååå bra då jag inte direkt känner nåt annat. Kanske lite hugg i magen ibland, som sträckningar.

• Milou88
    Ypperlig skrev 2014-05-22 15:45:21 följande:
    Skicka en vänförfrågan till Emelie Nikell, så bjuder hon in dig till gruppen. :)
    Tack ????????
Svar på tråden BF Januari 2015