sissi81 skrev 2014-05-22 12:33:50 följande:
Grattis.
Mina är också tätt. Min första var inte mer än 8 mån när vi blev fravida igen. Dom hade otroligt roligt i smååldern. Nu är dom 10 o snart 12 o har inte lika roligt. Men om några år kommer dom uppskatta att dom har varann så nära.
Det jag tyckte var jobbigast när dom var små var att min tös knappt sov middag längre när lillen kom. O den vilan hade man behövt som mamma
Mollemolle81 skrev 2014-05-22 11:57:41 följande:
Välkommen! Det kommer nog bli intensivt med två barn men som du säger så kommer de har roligt tillsammans...jag önskade mig tätt mellan mina barn men det blir ju inte som man tänkt sig alltid...idag är min grabb 11 år och jag å hans pappa lever inte tillsammans längre ...så det har gått några år och jag träffade en annan man som oxå har relativt stora barn...så nu blir det en riktig sladdas...men det kommer nog gångbara med...är dock livrädd för hur min son kommer reagera när ci berättar...han vill nämligen inte ha några syskon!!!
Tack!
Känns nog lite skrämmande att ge sig in i detta, men det gör det ju när än i livet det händer något nytt.
Om allt går bra med denna graviditet kommer vi att inom 2år och 9mån ha köpt hus, fått barn, gift oss(i augusti, hade köpt klänning 1v innan plussat, hoppas den fungerar med magen!) och så ett barn till
Ganska många stora förändringar på den tiden;)