BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Känns som mensen kommit igång nu.
Ovanligt kort mens denna gång, 4 dagars blödning. Kan ha att höra med att kopparspiral sägs göra mensen "värre" än normalt, och detta är min normala :) spännande att se hur det utvecklar sig med ÄL nu framöver...vet att när jag plussade med sonen hade jag lutealfas på 11 dagar så om det är så nu med innebär det ÄL 17/6, appen fertilityfriend sätter ÄL till 14/6, men är ju första månaden så det är väl nån standardgrej :)
Har hängt med lite dåligt här men skumläst en del, verkar inte vara många som plusar än? Hur går det för er alla?!
Skulle någon som sitter vid datorn ändra mitt datum och flytta mig på listan? Det vore jättesnällt!
20/6 är BIM
BIM -7 idag, dagars kryper fram ;)
Hej alla oldies och newbies
Jag hänger väl på en månad till dåååååååååååå!!! bim 22/6 .. så om någon vänlig vill hjälpa mig att komma med i listan? Jag har äl idag eller imorgon, en förjävlig äl värk!!Att det ska göra såååå ONT!!
Då kom mensen inatt/imorse. Så nya tag på äl vid midsommar och Bim runt 6te juli.
Murrmys Amning kan ofta rubba lutealfasen, därför d kan vara svårt att bli gravid om man ammar, fast man fått mens. Min blev inte tillräckligt lång förren jag slutat helt å nu tror jag att den är som den var innan, 13 dar typ. Vet iofs inte så mycke om min lutealfas före grav men dottern blev till på första försöket m ältest så tror fasen då var typ 13-14 dar. Tror äl kom som vanligt trots tidigt mf innan