• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • JhjärtaK
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-07 07:59:46 följande:

Dag 4 men blinkande gubbe på clearblue äl-test. Jag ville ju ha fast gubbe idag ju..

Visst är det frustrerande! Fick ingen glad gubbe idag heller vid kl 12 men nu var teststrecket nästan lika starkt så jag hoppas på glad gubbe senare idag eller imorn
  • JhjärtaK
    jessi84 skrev 2014-06-07 13:09:51 följande:

Okej, får hoppas den snart blir regelbunden. Är ju inte så många dagar emellan men nästa gång hoppas jag inte mens kommer =) Denna cykel var 23 och förra 28 dagar. Enligt womanlog ska jag ha äl 4/7 (ändrar inget för att cykeln var kortare) och enligt fl äl 15/6 (ändra för att cykeln bara var 23 dagar). Vad ska jag gå på?
    Jag tycker att du skall testa med ÄL test iom att din cykel är oregelbunden. Då får du också reda på hur lång din lutealfas är.
  • eagle87

Fattar inte hur jag ska tolka de här. Är på bim-2. När testet står upp ser jag ngt när de liggande är de blankt. Samma sak på bim -4

• JJF
    eagle87 skrev 2014-06-07 16:15:54 följande:
    Fattar inte hur jag ska tolka de här. Är på bim-2. När testet står upp ser jag ngt när de liggande är de blankt. Samma sak på bim -4 php5ZYVXh48043.jpg
    Men iaf två streck syns på ena bilden!! vågar man gratulera?!!!
  • eagle87
    JJF skrev 2014-06-07 15:57:29 följande:
    Men iaf två streck syns på ena bilden!! vågar man gratulera?!!!
    Tycker du det blivit starkare sen sist? Ska de inte stegra mer??? Onsdag va de första det andra idag båda på em.
  • ImseVimseSpindel
    JhjärtaK skrev 2014-06-07 15:50:51 följande:
    Visst är det frustrerande! Fick ingen glad gubbe idag heller vid kl 12 men nu var teststrecket nästan lika starkt så jag hoppas på glad gubbe senare idag eller imorn

Ja tålamodet är långt borta just nu. Börjar bli orolig att jag inte har någon ägglossning. Äl-sekretet verkar vara borta nu:/

Använder du de med dubbel hormonindikatorn? Testar du flera gånger om dagen? Och kan man kolla på strecken? :) många frågor nu men det är så skönt att bolla tankarna:)
  • JhjärtaK
    viljan90 skrev 2014-06-07 14:48:01 följande:

Så drygt med denna eviga väntan.. Antingen på ÄL lr BIM... Enl min womanlogg ska jag ha ÄL den 11/6 men efter som mensen dök upp tidigt förra månaden så började jag testa redan i onsdags.. Med testlagrets äl stickor.. Grejen är den att det neg alla gånger förutom imorse då de va två streck.. De som ska visa positivt var svag men man såg den, ungeför hälften så svag som den andra.. Men nu när jag prövade igen... Så var de helt blankt.. Inga tecken på äl.. Till min fubdering.. Ska inte kontrollstrecket som visar positivt vara lika starkt som de andra för att indikera att äl är inom ett dygn??! Snälla kan nån förklara... Börjar bli riktigt trött på dessa jäkla test..

Jo, på ÄL-test skall de två strecken vara lika starka eller så skall teststrecket vara starkare.
  • JhjärtaK
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-07 17:06:23 följande:

Ja tålamodet är långt borta just nu. Börjar bli orolig att jag inte har någon ägglossning. Äl-sekretet verkar vara borta nu:/

Använder du de med dubbel hormonindikatorn? Testar du flera gånger om dagen? Och kan man kolla på strecken? :) många frågor nu men det är så skönt att bolla tankarna:)
    Nej testar med de rosa och igår och idag har jag testat två gånger för jag kände att ÄL verkligen borde vara på gång och fick detta nu

Svar på tråden BIM Juni 2014