• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • JhjärtaK
    Mollemolle81 skrev 2014-06-07 22:29:14 följande:

Härligt att sin kropp verkar kommit igång så snabbt efter mf! Min verkar oxå vara tillbaka efter mf, precis som vanligt beTer den sig än så länge...äl sekret nu idag och det började lite smått för ett par dgr sen! Så äl imorgon eller på måndag tror jag! Är utomlands nu men åker hemåt om en timme...glömde mina cb stickor hemma men så fort jag kommer hem imorgon fm ska jag testa för å se om jag formen glad gubbe! Vi ligger ju i samma fas, nu får ci följas åt å se om vi får plus direkt efter mf!
    Jag håller tummarna för oss båda
  • Kissekatten2014
    Acire94 skrev 2014-06-07 15:16:30 följande:
    Jaha! Oj, missuppfattade.. Men ja precis, det är ju ännu värre :( Ni vet ju i alla fall att de blir glada när ni får ett plus om man ska se det ifrån den ljusa sidan! Ni kommer ju få ett plus :)
    Precis då blir dem glada när vi väl får pluset. Men just nu får man köra ut tant röd först, sen får man sikta in sig på nästa äl..
  • Kissekatten2014
    eagle87 skrev 2014-06-08 00:05:42 följande:

Känns som mensen kommit igång nu.

Nej va tråkigt???? för dig. Vet hur det känns man blir både besviken och förbannad.. Kramar
  • hellew

vilken evighet det känns mellan äl och bim.. vad sysselsätter ni er med ikväll då? :)

• ImseVimseSpindel
    JhjärtaK skrev 2014-06-07 18:11:27 följande:
    Ja och fantastiskt att min kropp kommit igång såpass snabbt efter mitt mf i vecka 9, ÄL kom bara tre dagar senare om jag räknar missfallsdagen som första mensdag.

Ja verkligen:)

Jag hoppas jag får ägglossning. Slutade med minipiller precis så man vet ju aldrig
  • Murrmys

Ovanligt kort mens denna gång, 4 dagars blödning. Kan ha att höra med att kopparspiral sägs göra mensen "värre" än normalt, och detta är min normala :) spännande att se hur det utvecklar sig med ÄL nu framöver...vet att när jag plussade med sonen hade jag lutealfas på 11 dagar så om det är så nu med innebär det ÄL 17/6, appen fertilityfriend sätter ÄL till 14/6, men är ju första månaden så det är väl nån standardgrej :)

Har hängt med lite dåligt här men skumläst en del, verkar inte vara många som plusar än? Hur går det för er alla?!

• JhjärtaK
    Evening primrose skrev 2014-06-07 23:42:43 följande:

Jag fick min dotter direkt efter mf, lycka till till er!

? Lilla E ?
    Tack så mycket!
  • JhjärtaK
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-08 00:37:58 följande:

Ja verkligen:)

Jag hoppas jag får ägglossning. Slutade med minipiller precis så man vet ju aldrig
    Det skall väl vara lite enklare för kroppen att komma igång efter minipiller än efter P-piller iaf har jag fått för mig. Hoppas att kroppen din kickar igång!
Svar på tråden BIM Juni 2014