BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Oj läste lite snabbt:)
Men va bra då hade du ju rätt, det är alltid skönt:) då är det bara att mysa på:)
Oj läste lite snabbt:)
Men va bra då hade du ju rätt, det är alltid skönt:) då är det bara att mysa på:)
Så sjukt fick precis en ljusrosa blödning. Undra om de mens på g? Skumt efter man precis fått ett svagt pos. Har bim först på måndag.
Alltså hur gör man för att låta bli tänka på om man blir grav eller ej?? Jag kan inte få nog av att söka på google!! Och läsa alla forum. Har nu ca 12-13 dagar till bim. Så jag måste lugna ner mig lite.. men hur?! Är inte stressad men känner av nyfikenhet! Finns de bevis på att tankarna påverkar?
Alltså hur gör man för att låta bli tänka på om man blir grav eller ej?? Jag kan inte få nog av att söka på google!! Och läsa alla forum. Har nu ca 12-13 dagar till bim. Så jag måste lugna ner mig lite.. men hur?! Är inte stressad men känner av nyfikenhet! Finns de bevis på att tankarna påverkar?
Jag hoppar också in här! Närmar mig bim, borde vara torsdag den 12:e. Första försöket med första barnet så borde ställa in mig på att det inte ska ta sig så fort men svårt att inte tänka på det när man känner av (eller kanske inbillar sig ;)) en massa symptom. Just idag har jag mest ont i ljumsken, det ilar och stramar, men har hela den här veckan till och från känt av illamående, trötthet, huvudvärk, molvärk, känningar (typ ilningar, att det stramar och trycker) långt ner i magen, ont i ländryggen och ont i brösten. Skulle helt klart kännas mer värt om det visade sig vara en bebbe!