• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • jessi84
    JhjärtaK skrev 2014-06-07 07:52:56 följande:
    När jag fick nidblödning så var det bara en rosa flytning och sen typ två brunaktiga flytningar men kanske andra har mer färskt blod?

Var på toan nu (är i usa) och det kommer fortfarande rikligt med blod så det var mensen som var tidig. Höll sig 23 dagar denna gång och sist 28. Ska vara glad att allt kommit igång som det ska sedan pillerstoppet. Kan man säga att denna mens är regelbunden än så länge? Nästa ÄL är 20/6 och det är väl midsommar?
  • JhjärtaK
    jessi84 skrev 2014-06-07 12:02:14 följande:

Var på toan nu (är i usa) och det kommer fortfarande rikligt med blod så det var mensen som var tidig. Höll sig 23 dagar denna gång och sist 28. Ska vara glad att allt kommit igång som det ska sedan pillerstoppet. Kan man säga att denna mens är regelbunden än så länge? Nästa ÄL är 20/6 och det är väl midsommar?
    Ja det låter som mens. Nej man kan väl inte säga att den blivit regelbunden än men den stabiliserar sig nog snart. Och ja, den 20 är midsommar
  • jessi84
    JhjärtaK skrev 2014-06-07 12:34:45 följande:
    Ja det låter som mens. Nej man kan väl inte säga att den blivit regelbunden än men den stabiliserar sig nog snart. Och ja, den 20 är midsommar

Okej, får hoppas den snart blir regelbunden. Är ju inte så många dagar emellan men nästa gång hoppas jag inte mens kommer =) Denna cykel var 23 och förra 28 dagar. Enligt womanlog ska jag ha äl 4/7 (ändrar inget för att cykeln var kortare) och enligt fl äl 15/6 (ändra för att cykeln bara var 23 dagar). Vad ska jag gå på?
  • eagle87

Hade ljusbruna/beigha flytningar idag efter sex. Hoppas det inte är mens på g. Har bim imorn eller måndag.

• Axo

Måste bara ställa en dum fråga! BIM vad står det för? Har suttit i flera dagar och funderat, men kommer verkligen inte på det :)

• JJF
    Axo skrev 2014-06-07 13:15:04 följande:
    Måste bara ställa en dum fråga! BIM vad står det för? Har suttit i flera dagar och funderat, men kommer verkligen inte på det :)
    Beräknad icke mens tror jag :)
  • Axo
    JJF skrev 2014-06-07 13:31:20 följande:
    Beräknad icke mens tror jag :)

Tack! Misstänkte att det hade något med mensen att göra, men jag fick inte ihop det! Nu slipper jag fundera över det :)
  • lindgrenmaria91

Tog test igårkväll vid 23:30 typ, negativt. Och tog nu imorse igen, negativt. Har BIM imorn. Jag har haft värk nedtill sen förra lördagen, fick en yttepytteliten blödning måndagskväll på pappret, (nidblödning kanske, fick det med dottern.) har varit yr i två dagar. Brukar aldrig få såhär innan mensen, inte ens mensvärk. Så vad är detta?!

• viljan90

Så drygt med denna eviga väntan.. Antingen på ÄL lr BIM... Enl min womanlogg ska jag ha ÄL den 11/6 men efter som mensen dök upp tidigt förra månaden så började jag testa redan i onsdags.. Med testlagrets äl stickor.. Grejen är den att det neg alla gånger förutom imorse då de va två streck.. De som ska visa positivt var svag men man såg den, ungeför hälften så svag som den andra.. Men nu när jag prövade igen... Så var de helt blankt.. Inga tecken på äl.. Till min fubdering.. Ska inte kontrollstrecket som visar positivt vara lika starkt som de andra för att indikera att äl är inom ett dygn??! Snälla kan nån förklara... Börjar bli riktigt trött på dessa jäkla test..

• Acire94
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-07 10:10:14 följande:
    Nej det var min mamma som vräkte ur sig det det känns ännu värre. Vi har försökt sen januari, och ingen vet att vi försöker heller bara min närmsta vän..
    Jaha! Oj, missuppfattade.. Men ja precis, det är ju ännu värre :( Ni vet ju i alla fall att de blir glada när ni får ett plus om man ska se det ifrån den ljusa sidan! Ni kommer ju få ett plus :)
Svar på tråden BIM Juni 2014