BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Jhjärtak Varför skulle d vara dålit å ha älvärk länge? ![]()
Jhjärtak Varför skulle d vara dålit å ha älvärk länge? ![]()
Bim idag, inget än. Svullnaden har gått ner över magen rätt mycket och känner inte mycket alls av nånting. Kanske lite småvärk ibland där nere. Har haft vattniga flytningar med liiite lite brunt idag. Bara att vänta in mensen nu då.
Vi är 68 personer på BIM-listan så ca 14 av oss borde bli gravida, så 12 till med andra ord
Så nu får det börja ramla in plus då det redan gått 1/4 av månaden tycker jag! 
www.familjeliv.se/Forum-1-336/m73385849.html Juli-tråden för alla som inte plussat! :)
Tog tempen i morse. 36,2??? Va f*n? Kan tempen bara gå ner så igen? 3 dagar efter ägglossning?? Hade 35,9-36,2 p)dagarna innan äl och fredagen 36,1. I lördags ÄL+1 höjdes tempen till 36,5 vilket innebär en bra stegring.. samma temp igår äl+2. Men nu?? Vad hände?? Blir så förvirrad av dethär.. (vet att jag ska slappna av)
Jhjärtak Ingen fara
Jag kan vissa mån ha mer ont än annars, jag har snarare tänkt d som pos haha, olika man kan vara! Skumt eg att d kan kännas olika ibland borde ju vara samma ![]()