BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Dag 4 men blinkande gubbe på clearblue äl-test. Jag ville ju ha fast gubbe idag ju..
Det här med ta temp... gör ni det på morgonen direkt innan ni går upp eller kan man göra det nör som på dagen? O ka ske dum fråga men tar ni tempen precis som när man har feber?
Jag tempar varje morgon innan jag går upp...ibland är det lite svårt då jag jobbar treskift...har ju inte riktigt samma temp kl 07 på morgonen när jag sovit som när jag kommer hem från ett nattpass....sen när jag sovit efter ett nattpass å vaknar kl 15 så e det ju inte samma heller....men jag ligger stadigt på 36,5-36,6 innan äl och runt 37 då äl varit...
Nån som testat att ta Agnus Castus?:)
BIM nästa helg.
Försöker VERKLIGEN att tänka att jag inte är gravid. Svårt när brösten läcker (märkte igår kväll..)?! Haha vad fasen.. Är liksom övertygad om att kroppen spelar mig ett spratt ;)