BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Nu spammar jag visst tråden :/
Är det bara 2 som har plussat i tråden?
Imse vimse Du kan ju missat peaken me? Har jag gjort tidigare när jag inte testat två ggr dag
Nu vill jag se fler plus!!
Hej!
Jag hoppar in här jag med. Jag är 38 år, sambon 34. Vi har försökt sen juli 2013. Blev gravid i december på vårt 6:e försök men i vecka 19 tappade vi vår lilla pga en infektion. Nu i denna cykel hoppas jag att vi får ett sjunde försök att bli plussa igen. Har inte än sett nån stegring på stickan så nån ÄL har jag än så länge inte haft. Men kanske imorgon eller tisdag :)
Det är vårt första barn och skulle vi inte lyckas på egen hand igen så ska vi gå vidare med IVF i höst.
Lägger in mig i BIM-listan oxå :)
BIM-lista 
Plussat! 
Bättre lycka nästa gång! 
Nu har ÄL värken börjat att släppa så ägget har väl släppt nu antar jag. Jag hade dock värk mycket längre än förra gången då vi lyckades att bli gravida, känns inte som ett gott tecken tyvärr
Jaja, om 11 dagar lär jag veta om det tog sig eller inte
Där kom min mens:(