• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • JhjärtaK
    mandalii skrev 2014-06-09 14:34:53 följande:

Ni som har BIM omkring 18-20:e juni som jag, känner ni några symptom redan? Själv hade jag äl i tisdags, dvs 6 dagar sedan, har BIM 19/6. Känner ingenting : (((

Jag har BIM den 20:e men hade ÄL igår så känner inget än såklart. Så är bara på ÄL+1. Det enda jag känner är att ÄL-värken har gått över
  • Sabina9006

En dag till har gått, ingen mens, känner inget alls, mår bara... bra? :P känns dock som att det rinner lite hela tiden, men inget är där ^^

• combat90
    JhjärtaK skrev 2014-06-09 17:52:40 följande:
    Kan nog vara så kanske att ägget aldrig släppte och att kroppen nu försöker igen.

Ja de känns så!! :) men lite mys nu så blir de samma förutsättningar som i fredags.. bara att vi får vänta några dagar till på bim.. önskar tiden gick lite snabbare! Plusset är sååå välkommet nu!!
  • jemi01

Vill någon lägga till mig i listan? Bim troligtvis 25/6 andra försöket och andra barnet 29år.

• Önskaretttredje

Hej alla fina därute:) Nu vill jag mä vä med här. Tredje barnet, första riktiga försöket. Bim 14/6 o har redan testat två ggr- Supernegativt såklart ????????

• Baby2014

Hur är det möjligt att få positivt på clearblue digitala med dubbelindikator och negativt på stickor?

• ImseVimseSpindel
    Baby2014 skrev 2014-06-09 20:26:44 följande:
    Hur är det möjligt att få positivt på clearblue digitala med dubbelindikator och negativt på stickor?

• ImseVimseSpindel
    Baby2014 skrev 2014-06-09 20:26:44 följande:

Får du blinkande eller fast gubbe?
  • Becks5

Jag behöver lite råd!!

Jag har nästan gått och gett upp att jag har ägglossning då jag inte testat positivt på äl-testerna runt två veckor efter mens varken denna eller förra månaden. Men så idag, på dag 19 så börjar det öka. De fyra till höger är från idag och det längst ut för en timme sedan. Kan det vara en ÄL-stegring? Har även ont o bröstvårtorna och lite öm där nere. Kan det vara nåt eller luras stickorna? Ska ta ett test innan jag lägger mig ikväll också.

• Baby2014
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-09 21:09:41 följande:
    Får du blinkande eller fast gubbe?

Jag har fast gubbe
Svar på tråden BIM Juni 2014