• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Lola8200

Hej! Jag och sambon är på vårt andra försök på första barnet.vi är båda 28 år. Bim 30 juni. Kan man halka in här med er kanske?

• plopp76
    Becks5 skrev 2014-06-09 21:56:15 följande:
    Jag behöver lite råd!!
    Jag har nästan gått och gett upp att jag har ägglossning då jag inte testat positivt på äl-testerna runt två veckor efter mens varken denna eller förra månaden. Men så idag, på dag 19 så börjar det öka. De fyra till höger är från idag och det längst ut för en timme sedan. Kan det vara en ÄL-stegring? Har även ont o bröstvårtorna och lite öm där nere. Kan det vara nåt eller luras stickorna? Ska ta ett test innan jag lägger mig ikväll också.
    Jag skulle säga att det ser ut att stegra. Jag hade likadant idag och nu på kvällen är det positivt. Kolla nedan:

• Baby2014
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-09 23:05:13 följande:
    Det var ju lite konstigt.

Ja. Detta hände sist jag använde testen. Fick fast gubbe två dagar före alla andra test inklusive rosa cb digitala... Tis positivt med lila cb, tors positivt med apotekets, rosa cb och billiga stickor.
  • plopp76

Äsch... postade för tidigt. Här kommer bilden:

Översta gröna är i morse, mittersta kl 17 och nedersta kl 21.30. Så jag tror du kommer ha stegring imorgon :) Lycka till!
  • Mira14
    Becks5 skrev 2014-06-09 21:56:15 följande:

Jag behöver lite råd!!

Jag har nästan gått och gett upp att jag har ägglossning då jag inte testat positivt på äl-testerna runt två veckor efter mens varken denna eller förra månaden. Men så idag, på dag 19 så börjar det öka. De fyra till höger är från idag och det längst ut för en timme sedan. Kan det vara en ÄL-stegring? Har även ont o bröstvårtorna och lite öm där nere. Kan det vara nåt eller luras stickorna? Ska ta ett test innan jag lägger mig ikväll också. phpzM7uIN36975.jpg

Jag har inte heller fått positivt på testlagrets stickor de två senaste månaderna. De har gjort om stickorna, jag vet inte om de kan vara mer känsliga nu?!

Även jag har fått ont i brösten och imorse hade jag en temp-dipp så antar att min temp stigit tills imorgon och att min ÄL var idag.

Om jag vag du skulle jag inte stirra mig blid på testen, ha sex varannan dag så prickar ni ägglossningen ändå. Lycka till!
  • Dakine

Ska ha mens på fredag/lördag. Är på BIM - 5 idag. 
    Kan det här vara något eller är det ett "spök" ?? 

• ImseVimseSpindel
    Baby2014 skrev 2014-06-09 23:27:11 följande:

Ja. Detta hände sist jag använde testen. Fick fast gubbe två dagar före alla andra test inklusive rosa cb digitala... Tis positivt med lila cb, tors positivt med apotekets, rosa cb och billiga stickor.
    Okej. jag har också strul med dom. Är på dag 20 i cykeln idag och på 6e dagen med blinkande gubbe=/ vet inte om de är så bra de här testen..
  • Baby2014
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-09 23:41:44 följande:
    Okej. jag har också strul med dom. Är på dag 20 i cykeln idag och på 6e dagen med blinkande gubbe=/ vet inte om de är så bra de här testen..

Jag hade blank ring sen två dagar senare hade jag fast gubbe. Glömde testa dagen innan. Fattar inget, har kört på nu iaf så får vi se hur det går...
Svar på tråden BIM Juni 2014