BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Om någon sitter vid en dator så kan ni väl flytta fram mitt bim till 22/6. Jag kommer vilket fall testa innan midsommar om de tyder på något. Om man ska avstå helt från alkohol eller om man kan dricka lite iaf!!
BIM-lista 
Plussat! 
Bättre lycka nästa gång! 

Jhjärtak Ingen fara
Jag kan vissa mån ha mer ont än annars, jag har snarare tänkt d som pos haha, olika man kan vara! Skumt eg att d kan kännas olika ibland borde ju vara samma ![]()
Tog ett ägglossningstest nu för o se bara. Det blev suuuuper positivt igen?! Alltså var de positivt i fredags.. sen har det gått ner till ett svagt strecl-neg i lördags o söndag.. och nu idag är det jättepositivt igen.. kan kroppen göra såhär?? Innebär de att ägget kanske inte har släppt? Gaaa hjälp.