• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Murrmys

När är det tempen dippar, före, under eller efter ÄL? Visst blir det en temphöjning när ÄL skett? Längesen så kommer inte ihåg ;)

• JhjärtaK
    Dakine skrev 2014-06-09 23:38:21 följande:

Ska ha mens på fredag/lördag. Är på BIM - 5 idag. 
    Kan det här vara något eller är det ett "spök" ?? 

Det ser inte ut som spök. Hur många dagar har gått sedan ÄL?
  • Dakine
    JhjärtaK skrev 2014-06-10 06:15:45 följande:
    Det ser inte ut som spök. Hur många dagar har gått sedan ÄL?
    Det har gått idag 10/11 dagar sedan äl, då jag är lite osäker just vilken dag äl skedde... 
  • Becks5
    plopp76 skrev 2014-06-09 23:28:27 följande:

Äsch... postade för tidigt. Här kommer bilden:

Översta gröna är i morse, mittersta kl 17 och nedersta kl 21.30. Så jag tror du kommer ha stegring imorgon :) Lycka till!
    Tack :) ja det var ännu lite starkare nu på morgonen och nästan lika starkt som teststrecket!
  • Becks5
    Mira14 skrev 2014-06-09 23:28:55 följande:
    Jag har inte heller fått positivt på testlagrets stickor de två senaste månaderna. De har gjort om stickorna, jag vet inte om de kan vara mer känsliga nu?!

Även jag har fått ont i brösten och imorse hade jag en temp-dipp så antar att min temp stigit tills imorgon och att min ÄL var idag.

Om jag vag du skulle jag inte stirra mig blid på testen, ha sex varannan dag så prickar ni ägglossningen ändå. Lycka till!
    Jag har inte använt dessa stickorna innan så jag har nog bara missat äl helt enkelt. Trodde jag skulle ha det dag 14-16 men är idag på dag 20.

Sex har vi haft varannan och ibland varje dag så jag hoppas denna månaden är vår :)

Tack och lycka till du me!
  • plopp76
    Becks5 skrev 2014-06-10 07:14:25 följande:
    Tack :) ja det var ännu lite starkare nu på morgonen och nästan lika starkt som teststrecket!
    Så trevligt! Då är det bara att ligga i då :)
  • Becks5
    plopp76 skrev 2014-06-10 07:45:10 följande:
    Så trevligt! Då är det bara att ligga i då :)
    Ja :) lycka till du med!
  • Evening primrose

Äl 10 idag, ev 9. Inga symptom. Har varit mer i tidigare cykler så kan ju va ett tecken iaf haha Tror dock d jinxar att jag sa till sambon att d vore skönt å slippa må piss på midsommar å min födelsedag i juli... Universe strikes back

♡ Lilla E ♡
  • Mollemolle81

Jaha, trodde jag hade äl i lördags då jag hade äggvita, ganska mkt...i söndags hade jag lite äggvita men även en del kletigt sekret...hade dessutom i sön em en rund ring på cb lila test...tänkte att äl var i lördags...so far so good! Men!!!! Så igår morse (mån morgon)tog jag ett cb test mest för att kolla....blinkande gubbe!!!! Å sen efter jobbet igår kväll vid 23.30 tog jag ett test till...glad fast gubbe å en klump med sekret av äggvita!!! Visst borde äl skett typ som igår eller nu!? Hade somtur sex nu i natt efter fast gubbe! Hade i lördags med, å tors åfre med....hopppas vi prickade!? Någon som fått rund cirkel, blinkande å sen fast gubbe på typ 36 timmar???

Svar på tråden BIM Juni 2014