BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
När är det tempen dippar, före, under eller efter ÄL? Visst blir det en temphöjning när ÄL skett? Längesen så kommer inte ihåg ;)
Ska ha mens på fredag/lördag. Är på BIM - 5 idag.
Kan det här vara något eller är det ett "spök" ??

Äsch... postade för tidigt. Här kommer bilden:

Äl 10 idag, ev 9. Inga symptom. Har varit mer i tidigare cykler så kan ju va ett tecken iaf haha Tror dock d jinxar att jag sa till sambon att d vore skönt å slippa må piss på midsommar å min födelsedag i juli... Universe strikes back ![]()
Jaha, trodde jag hade äl i lördags då jag hade äggvita, ganska mkt...i söndags hade jag lite äggvita men även en del kletigt sekret...hade dessutom i sön em en rund ring på cb lila test...tänkte att äl var i lördags...so far so good! Men!!!! Så igår morse (mån morgon)tog jag ett cb test mest för att kolla....blinkande gubbe!!!! Å sen efter jobbet igår kväll vid 23.30 tog jag ett test till...glad fast gubbe å en klump med sekret av äggvita!!! Visst borde äl skett typ som igår eller nu!? Hade somtur sex nu i natt efter fast gubbe! Hade i lördags med, å tors åfre med....hopppas vi prickade!? Någon som fått rund cirkel, blinkande å sen fast gubbe på typ 36 timmar???