BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Funderar också över det här med ÄL...
Vet inte riktigt hur jag ska räkna. Enligt min app hade jag ÄL i fredags. I onsdags natt när jag jobbade fick jag ÄLkänningar och de här trådiga flytningarna som ska vara ett tecken. Hade jag ÄL då tro? Efter det inga mer sånna flytningar och inga känningar heller. Förra månaden använde jag ÄLtest och fick positivt på torsdagkvällen samtidigt som jag hade älkänning och dessa flytningar. Men efter positivt test är det mellan 12-48h innan ÄL väl sker om jag fattat det rätt. I så fall borde det innebära att jag får ÄLkänning och flytningar innan själva ÄL sker. Vad tror ni. Hur hade ni räknat?
Jag hade ÄL igår :) så har haft sex två dagar innan, igår o ska ha det idag så får vi se :) har bim den 23 så jag vet inte om jag passar in här lr inte :)
ÄL igår enligt uträknaren här på FB. Lite extra "mys" i helgen och igår blev det, så får vi se om det händer något. Har inte tempat eller tagit några test, utan enbart gått på FB, är inte så förtjust i det eftersom jag känner att det lätt blir ett måste över sexet. Jag vill så långt det går hålla det spontant (åtminstone för sambon som inte har den minsta koll på när jag ev. har ÄL). Vet ju inte hur cykeln ser ut heller iom att detta är första efter missfallet. Det kan ju ha blivit ändrat.
Alltså är de någon som har en aning om när ägget kan släppt?! Vet att man inte kan veta exakt när.. men Fick ju superpositivt igår på ältest. I söndags vet jag ej då jag egentligen trodde jag hade äl i fredags. Idag är det precis lika positivt. Men igår em hade jag så ont att jag knappt kunde gå. Vi mös även till de under den mest onda perioden igår.. De la sig sen framåt kvällen. Haft känningar i tjejmagen sen en vecka tillbaka. Så denna gång är ägglossningen mycket mer smärtsam.
Idag har jag bara små känningar. Kan äget släppt när jag hade som ondast igår em/kväll?? Eller gör de de snart eftersom jag fortfarande har stark lhstegring och lite ont i ländryggen? Någon som tror sig veta? När går stegringen ner i förhållande till släppet? Vet de e nog svårt o säga. Men tänkte om nån känt likadant? Kan man ha lhstegring i mer än två dagar? Precia lika positivt!!