• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Pyret 85
    Annemi skrev 2014-06-14 08:50:54 följande:
    Hjälp !!!
    Är detta ett sk spökstreck?
    Har inte någon erfarenhet av spökstreck/svaga streck !!! phpCDSP7q89502.jpg
    Svagt men man ser tydligt strecket så GRATTIS!
  • Makkinje

Har en lite fundering så tänkte kolla med er andra vad ni tror. Jag har en 32 dagars cykel. Använde mig av äl test för första gången denna cykel och hade äl på dag 16. Om jag tar ett grav test äl+14 borde det väl visa om det blev något trots att det är bim -2? Eller borde man vänta till bim?

• Södertös
    gabriellap skrev 2014-06-13 10:36:19 följande:
    åhh jag skulle ju hunnit med att ta ett gravtest med morgonurin idag men det glömde jag helt av mig så får ta ett imorgon bitti istället!

Hur har det gått för dig?
  • gabriellap
    Södertös skrev 2014-06-14 11:34:36 följande:

Hur har det gått för dig?
    jo mensen har ju inte kommit iaf, kunde inte hålla mig igår så på eftermiddagen tog jag ett till gravtest och där var också ett mycke svagt plus så jag ska ge mig attan på att ha is i magen och försöka vänta till att testa imorgon eller på måndag för att se om strecket blir starkare eller om det är så att jag har blivit knäpp och bara ser streck överallt:P hur går det för dig:)?
  • Södertös
    gabriellap skrev 2014-06-14 11:41:17 följande:
    jo mensen har ju inte kommit iaf, kunde inte hålla mig igår så på eftermiddagen tog jag ett till gravtest och där var också ett mycke svagt plus så jag ska ge mig attan på att ha is i magen och försöka vänta till att testa imorgon eller på måndag för att se om strecket blir starkare eller om det är så att jag har blivit knäpp och bara ser streck överallt:P hur går det för dig:)?

Okej. .. men det låter ju bra Jo Bim igår eller idag men ingen mens inu.. Tog ju neg test i tors men ska vänta till mån o testa. Mina känningar i tjejmagen har minskat igen...
  • gabriellap
    Södertös skrev 2014-06-14 12:03:38 följande:

Okej. .. men det låter ju bra smile1.gif Jo Bim igår eller idag men ingen mens inu.. Tog ju neg test i tors men ska vänta till mån o testa. Mina känningar i tjejmagen har minskat igen...
    ja mensen måste hålla oss långt borta från oss så vi kan få våra plus:)
    antar om man ser på ditt namn att du bor på söder?:P hur gammal är du?:)
  • Emhjarta
    lindgrenmaria91 skrev 2014-06-14 08:25:25 följande:

Jag blev också flyttat till den listan. Har inte heller fått min mens, Bim var i söndags (8/6) har du några symptom? :)
    Nja innan lite svullen, bara. Känns ingenting.. Tråkigt. Har du? Har du också negativt på dina tester?
  • Emhjarta
    Alvolina skrev 2014-06-14 08:56:26 följande:
    Jag hade ÄL en vecka senare än vad jag trodde en gång. Då plussade jag också en vecka efter vad jag trodde var BIM. Så är du inte helt säker på när du ägglossning var så finns det alltid hopp så länge som mensen uteblir:)
    Ok ganska säker på min ÄL men vi får väl se :)
  • combat90

Eviga väntan.. äl +5-6 idag va jag tror. Känner inget speciellt. Mer än molvärk från o till och trött.. och en extremt bullrig mage. Men annars samma symtom som innan mens brukar komma. Ikväll ska vi ha gäster. Frågan är om man kan ta ett glas vin? Vill ju ej berätta att vi planerar barn heller.. vad tycker ni?! Nu är jag ju egentligen inte ens gravid.. men ni förstår vad jag menar?! Till midsommar ska jag köpa alkoholfritt. Sen har jag tur som jobbar så då kan jag inte dricka för det!! :)

• Södertös
    gabriellap skrev 2014-06-14 12:08:44 följande:
    ja mensen måste hålla oss långt borta från oss så vi kan få våra plus:) antar om man ser på ditt namn att du bor på söder?:P hur gammal är du?:)

Tyvärr fick jag nog min mens nu bruna flytningar som ökarpå.. så kag gissar att den börjar idag! Jaja.. känns bättre så än att få ett neg test faktiskt. Ja jag bor i skåne o är 28. Sj?
Svar på tråden BIM Juni 2014