• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • gabriellap
    Södertös skrev 2014-06-14 15:48:18 följande:

Tyvärr fick jag nog min mens nu smile4.gif bruna flytningar som ökarpå.. så kag gissar att den börjar idag! Jaja.. känns bättre så än att få ett neg test faktiskt. Ja jag bor i skåne o är 28. Sj?
    åh nej vad tråkigt:/ bara hoppas att det är din tur nästa månad!
    jag är 25 :)
  • Mollemolle81
    mandalii skrev 2014-06-13 13:46:42 följande:
    Jag är nu på BIM-6 men känner absolut INGENTING, inte ens i brösten : ( Tog ett test imorse som var negativt. Vad tror ni, är det helt kört?

Jag känner ingenting jag heller, hade äl i lör eller månd...lite öm i vårtorna men det har jag alltid mellan äl å mens...men å andra sidan kände jag samm, alltså ingenting, men då blev jag gravid...testade då neg på äl +8 å sen positivt på +12'....
  • gabriellap

åh blir galen ,vet inte hur man får in bilder h'r i ett bra format,kunde inte hålla mig och nu tycker jag mig se ett svagt plus men bilden är ju usel:/

• Malinbarre
    gabriellap skrev 2014-06-14 16:46:27 följande:
    åh blir galen ,vet inte hur man får in bilder h'r i ett bra format,kunde inte hålla mig och nu tycker jag mig se ett svagt plus men bilden är ju usel:/

Man ser ju faktiskt ett till streck :D har du fler tester hemma? :) jag skulle våga mig på ett grattis :D
  • Malinbarre
    Annemi skrev 2014-06-14 08:50:54 följande:
    Hjälp !!! Är detta ett sk spökstreck? Har inte någon erfarenhet av spökstreck/svaga streck !!!

Grattis :D
  • Malinbarre

Grattis till er som plussat!! Själv är jag på CD 15 och jag tror jag kommer få ägglossning om någon dag. Hela den här cykeln har varit lite skum, har haft ont i äggstockarna och livmodern enda från mensen. Och då också ont i brösten, det fick jag efter mens. Men förhoppningsvis kommer äl snart :D det blir första äl efter vårat MA

• gabriellap
    Malinbarre skrev 2014-06-14 17:03:10 följande:

Man ser ju faktiskt ett till streck :D har du fler tester hemma? :) jag skulle våga mig på ett grattis :D
    jag tog det sista som jag egentligen skulle använt imorgon:P
    har ju gjort gravtest tre dagar i rad och detta är klart det starkaste av dom tre jag gjort
  • Pyret 85
    gabriellap skrev 2014-06-14 16:46:27 följande:

Jag ser också strecket! Grattis!!
  • gabriellap
    Pyret 85 skrev 2014-06-14 17:32:15 följande:
    Jag ser också strecket! Grattis!!
    vågar inte tacka än:) ska köpa cb digital imorgon så man får det svart på vitt,jag har blivit knäpp i huvudet av att leta efter streck:D
  • JhjärtaK
    Makkinje skrev 2014-06-14 10:18:13 följande:

Har en lite fundering så tänkte kolla med er andra vad ni tror. Jag har en 32 dagars cykel. Använde mig av äl test för första gången denna cykel och hade äl på dag 16. Om jag tar ett grav test äl+14 borde det väl visa om det blev något trots att det är bim -2? Eller borde man vänta till bim?

ÄL+14 kan du absolut kolla. Jag har testat positivt på ÄL+8 och ÄL+10.
Svar på tråden BIM Juni 2014