BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

åh blir galen ,vet inte hur man får in bilder h'r i ett bra format,kunde inte hålla mig och nu tycker jag mig se ett svagt plus men bilden är ju usel:/
Grattis till er som plussat!! Själv är jag på CD 15 och jag tror jag kommer få ägglossning om någon dag. Hela den här cykeln har varit lite skum, har haft ont i äggstockarna och livmodern enda från mensen. Och då också ont i brösten, det fick jag efter mens. Men förhoppningsvis kommer äl snart :D det blir första äl efter vårat MA
åh blir galen ,vet inte hur man får in bilder h'r i ett bra format,kunde inte hålla mig och nu tycker jag mig se ett svagt plus men bilden är ju usel:/
Har en lite fundering så tänkte kolla med er andra vad ni tror. Jag har en 32 dagars cykel. Använde mig av äl test för första gången denna cykel och hade äl på dag 16. Om jag tar ett grav test äl+14 borde det väl visa om det blev något trots att det är bim -2? Eller borde man vänta till bim?