• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Lambo

BIM imorgon då så förväntar mig den om inte annat blir jag överraskad ;)

• JhjärtaK
    Malin1992 skrev 2014-06-14 21:47:28 följande:
    Nej jag vet inte, men sen jag började äta den så mår jag illa. :/
    Ta den i samband med mat, det brukar hjälpa.
  • Malin1992
    JhjärtaK skrev 2014-06-15 00:34:39 följande:
    Ta den i samband med mat, det brukar hjälpa.
    Jag tar den tillsammans med frukosten, ska jag byta o ta den till lunchen lr middagen ist? :)
  • Malin1992
    Lambo skrev 2014-06-14 23:27:02 följande:

BIM imorgon då så förväntar mig den om inte annat blir jag överraskad ;)

Håller tummarna för dej :)
  • JhjärtaK
    Malin1992 skrev 2014-06-15 01:12:19 följande:
    Jag tar den tillsammans med frukosten, ska jag byta o ta den till lunchen lr middagen ist? :)
    Alltid värt att testa iaf
  • Murrmys

Hej tjejer! Åkte ju iväg på minisemester i fredags, på kvällen mådde jag sjukt illa och sen var jag upp 5 ggr på

Natten och spydde. Matförgiftning tippar jag på. Så 80 årskalaset igår blev inget av för min del :( och ingen bebistillverkning fre-lör heller, hoppas hoppas inte ÄL varit. Ingen koll med temp igår. Är på cd 15 idag så risken är stor att ÄL varit, haft mkt flytningar i helgen...den som lever får se :)

• Murrmys

Nej läste fel cd12 idag och hoppet växte lite då ja hade lutealfas på 11 dagar sist :) 25 dagars cykel. Vi får gå all in nu idag och framåt ;)

• Södertös

Jaha tjejer! Nu har min underbara mens kommit... så kul!! Så jag hoppar ur denna tråden nu. Men lycka till allihopa o grattis än en gång till er som har plussat

• Lambo
    Södertös skrev 2014-06-15 08:00:06 följande:

Jaha tjejer! Nu har min underbara mens kommit... så kul!! Så jag hoppar ur denna tråden nu. Men lycka till allihopa o grattis än en gång till er som har plussat smile1.gif

Typiskt! Jag avvaktar test. BIM idag.. Magen säger AJ, så den kommer nog!
  • ImseVimseSpindel

Nån som känner lite underligt/ stick långt långt nere i magen? Nästan inte i magen utan ännu längre ner?

Nån som brukar ha så innan mens? Väntar ju på mensen då jag inte tror jag haft nån ÄL denna månad.

Svar på tråden BIM Juni 2014