BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
BIM imorgon då så förväntar mig den om inte annat blir jag överraskad ;)
BIM imorgon då så förväntar mig den om inte annat blir jag överraskad ;)
Hej tjejer! Åkte ju iväg på minisemester i fredags, på kvällen mådde jag sjukt illa och sen var jag upp 5 ggr på
Natten och spydde. Matförgiftning tippar jag på. Så 80 årskalaset igår blev inget av för min del :( och ingen bebistillverkning fre-lör heller, hoppas hoppas inte ÄL varit. Ingen koll med temp igår. Är på cd 15 idag så risken är stor att ÄL varit, haft mkt flytningar i helgen...den som lever får se :)
Nej läste fel cd12 idag och hoppet växte lite då ja hade lutealfas på 11 dagar sist :) 25 dagars cykel. Vi får gå all in nu idag och framåt ;)
Jaha tjejer! Nu har min underbara mens kommit... så kul!! Så jag hoppar ur denna tråden nu. Men lycka till allihopa o grattis än en gång till er som har plussat
Jaha tjejer! Nu har min underbara mens kommit... så kul!! Så jag hoppar ur denna tråden nu. Men lycka till allihopa o grattis än en gång till er som har plussat ![]()
Nån som känner lite underligt/ stick långt långt nere i magen? Nästan inte i magen utan ännu längre ner?
Nån som brukar ha så innan mens? Väntar ju på mensen då jag inte tror jag haft nån ÄL denna månad.