• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • JhjärtaK
    gabriellap skrev 2014-06-14 11:41:17 följande:
    jo mensen har ju inte kommit iaf, kunde inte hålla mig igår så på eftermiddagen tog jag ett till gravtest och där var också ett mycke svagt plus så jag ska ge mig attan på att ha is i magen och försöka vänta till att testa imorgon eller på måndag för att se om strecket blir starkare eller om det är så att jag har blivit knäpp och bara ser streck överallt:P hur går det för dig:)?
    Kan du inte lägga upp en bild på dina test?
  • gabriellap
    JhjärtaK skrev 2014-06-14 17:59:43 följande:
    Kan du inte lägga upp en bild på dina test?
    jo jag lade precis upp en bild från idag nyss,och dom två jag har tidigare har jag ju inte kvar:/
  • JhjärtaK
    combat90 skrev 2014-06-14 14:43:19 följande:

Eviga väntan.. äl +5-6 idag va jag tror. Känner inget speciellt. Mer än molvärk från o till och trött.. och en extremt bullrig mage. Men annars samma symtom som innan mens brukar komma. Ikväll ska vi ha gäster. Frågan är om man kan ta ett glas vin? Vill ju ej berätta att vi planerar barn heller.. vad tycker ni?! Nu är jag ju egentligen inte ens gravid.. men ni förstår vad jag menar?! Till midsommar ska jag köpa alkoholfritt. Sen har jag tur som jobbar så då kan jag inte dricka för det!! :)

Jag är också på ÄL+6 och har gasig mage! Skrev precis in det i min mens-app innan jag läste vad du skrev här

Jag tänkte nog ta ett eller två glas vin ikväll, alla säger ju att man skall försöka leva normalt när man försöker också (förutom rökning och snusning då) så jag går på det
  • JhjärtaK
    gabriellap skrev 2014-06-14 16:46:27 följande:

åh blir galen ,vet inte hur man får in bilder h'r i ett bra format,kunde inte hålla mig och nu tycker jag mig se ett svagt plus men bilden är ju usel:/

Jag ser!
  • JhjärtaK
    gabriellap skrev 2014-06-14 18:03:04 följande:
    jo jag lade precis upp en bild från idag nyss,och dom två jag har tidigare har jag ju inte kvar:/
    Såg det nu . Helt klart gravid, ta ett CB och få det svart på vitt! Grattis!
  • gabriellap
    JhjärtaK skrev 2014-06-14 18:04:19 följande:
    Jag ser!
    ja men köper ett digitalt imorgon istället,känns som jag ser streck vart än jag tittar nu:P
  • Malin1992

jag prickade in ägglossningen så enligt appen (om det blev ngt) ska jag var gravid i vecka 3, men jag känner inga symtom alls :/ kan jag ha misslyckats ändå lr e det för tidigt att ha symtom??

• gabriellap
    Malin1992 skrev 2014-06-14 19:22:13 följande:
    jag prickade in ägglossningen så enligt appen (om det blev ngt) ska jag var gravid i vecka 3, men jag känner inga symtom alls :/ kan jag ha misslyckats ändå lr e det för tidigt att ha symtom??
    med min dotter kände jag inte sympton förrens v 8:)
  • Malin1992
    gabriellap skrev 2014-06-14 19:24:03 följande:
    med min dotter kände jag inte sympton förrens v 8:)
    Okej:) så jag kan ha lyckats bli gravid? :) när kan jag ta ett test? Har BIM den 24
Svar på tråden BIM Juni 2014