BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Eviga väntan.. äl +5-6 idag va jag tror. Känner inget speciellt. Mer än molvärk från o till och trött.. och en extremt bullrig mage. Men annars samma symtom som innan mens brukar komma. Ikväll ska vi ha gäster. Frågan är om man kan ta ett glas vin? Vill ju ej berätta att vi planerar barn heller.. vad tycker ni?! Nu är jag ju egentligen inte ens gravid.. men ni förstår vad jag menar?! Till midsommar ska jag köpa alkoholfritt. Sen har jag tur som jobbar så då kan jag inte dricka för det!! :)

åh blir galen ,vet inte hur man får in bilder h'r i ett bra format,kunde inte hålla mig och nu tycker jag mig se ett svagt plus men bilden är ju usel:/
jag prickade in ägglossningen så enligt appen (om det blev ngt) ska jag var gravid i vecka 3, men jag känner inga symtom alls :/ kan jag ha misslyckats ändå lr e det för tidigt att ha symtom??
Bim idag o mensen o alla symtom lyser med sin frånvaro!! Hur ska man låta bli o testa??