BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Idag var mitt plus något starkare. Herregud jag fattar inte att det faktiskt finns något där inne. Nu är det bara att hålla tummarna för att den stannar och växer. Kram på er alla
Hjälp !!!
Är detta ett sk spökstreck?
Har inte någon erfarenhet av spökstreck/svaga streck !!! 
Nu är jag på bim+3 och ingen mens men inget plus ... Senaste graviditeten så fick jag svagt plus bim-2 men nu inget , tok negativt Någon som plussat olika på sina graviditeter?
Till er som blivit flyttade till listan Bättre lycka nästa gång; ta inte illa upp. Jag gissar att ni blivit flyttade för att bim passerat. En del kanske skriver in sig i en bim-lista och sen säger dom inte till ifall dom får mens och då är listan fortfarande väldigt lång i slutet av månaden. Men som sagt, ta inte illa upp, jag är säker på att den som flyttade er inte menade något illa! Jag håller tummarna för att er uteblivna mens betyder att ni inom en snar framtid kan flyttas upp till den andra listan!
Åh tror du det Combat 90 ?!?
jag hoppas verkligen att du har rätt
men måste nog få det kollat då jag får så ont emellanåt
kan inte hosta eller vända mig i sängen utan att det gör extremt ont i muskulaturen i tjejmagen. Någon som har erfarenhet av utomkvedeshavandeskap ?!? Vill inte ens tänka tanken egentligen men lika bra att få det kollat :-/
Ska se om jag får med bilden här nu...ÄL test är fortfarande negativt men fick dessa enorma flytningar nu ikv... Ursäkta bilderna... Äl trodde jag var för 4 dagar sen eller enl beräkning... Flytningarna är extremt trådiga o nästan helt vita.. Ursäkta infon men jag är inte inne på de här me sekret... Jag har alltid fått till mig äl ska vara vattniga o hala för att de ska vara lätt för sperman att simma upp... Medan resterande månaden ska sekreter vara trådigt o segt för att sperman inte ska simma upp lätt.. Kan ha helt fel...
Tycker man läser ganska ofta om att man plussar tidigare än bim :)
Så av ten nyfikenhet måste jag fråga hur tidigt har du plussat?
Åh tror du det Combat 90 ?!?
jag hoppas verkligen att du har rätt
men måste nog få det kollat då jag får så ont emellanåt
kan inte hosta eller vända mig i sängen utan att det gör extremt ont i muskulaturen i tjejmagen. Någon som har erfarenhet av utomkvedeshavandeskap ?!? Vill inte ens tänka tanken egentligen men lika bra att få det kollat :-/