BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Är det någon här inne som har testat clearblues fertilitetsglidmedel? Är det bara ett spermievänligt glidmedel eller ökar det på något vis chansen att man blir gravid? Hittar olika info på nätet...
Gulkropp å gulesäck är väl inte samma sak ![]()
Gulesäcken är ju mer som en tillhörande ryggsäck mef fika, har sett den på ett ul. I den finns näringen tills moderkakan tagit över. Väl?
Jag personligen skulle inte säga nej till ett glas före plus. Men ut å supa skulle jag inte haha Inte för att jag gör d men
Jag lever som vanligt tills jag är gravid enl test eller känsla Palmhjärta Åh vad härligt!! Har själv inte äl mitt i cykeln
tänk inte så mycke på när d blev pos utan sexa på regelbundet ändå, enl normen ska ägget släppa 12-24 h efter pos om du har pos en dag, efter 24-48 om du har pos två dar (räknat från första pos) å är sen befruktningsbart 12-24 h Jag skulle nog kört den en de dar me bäst sekret om du kommar efter sånt, annars samma dag du får pos å dagen efter sen fortsatt varannan dag för å täcka in ev sent släpp Sex 2-3 dars mellanrum hela cykeln ska ju va bäst äl test or not
BIM-lista 
Milie Hmm jag vet inte
Jag vet bara att innan utebliven mens vet man ju inte att man är gravid (om man tänker att inga gravtest fanns) så före d måste ju naturen va så skapt att lilla fröet ska klara sig oavsett, för blivande mamman vet ju inte vad hon bär på Sen är ju alkohol i stora mängder aldrig bra, ta ett glas vin till maten tror iaf inte jag påverkar men inget jag vill säga säkert å var å en måste ju känna själv vad man tror i d läget ![]()
Josepine88 har svarat om guleSÄCKEN, kan ej citera Fram till v 5 lever fröet av den dvs kring bim eller lite efter