BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Skrev fel, har BIM Tis den 3/6
Tusen tack till er som svarade ang min ÄL! Jag fortsatte testa och imorse blev det ett lite tydligare sträck så jag bestämde mig för att testa nu ikväll med och det blev helt klart positivt! Alltså har jag ägglossning senare än jag trott och det är ju bra att veta :) men när bör vi mysa till det, imorgon kväll då som är 24 timmar efter positivt ÄL-test?
Milie Tror hon menar att embryot lever av egen näring i början å inte delar med mamman. Typ ![]()
Äl+8 idag, negativt test imorse. Nu på kvällen fick jag en flytning, ed en pytte liten blodstrimma i, kan det vara nidblödning? Hur mpnga dagar efter en ev nidblödning borde det kunna visa på ett test?
Är det någon här inne som har testat clearblues fertilitetsglidmedel? Är det bara ett spermievänligt glidmedel eller ökar det på något vis chansen att man blir gravid? Hittar olika info på nätet...
Testade negativt imorse med clearblue digital. Jag som verkligen trodde att det tagit sig då jag fick en rosa flytning på äl+8 som jag hoppades var nidblödning. Har aldrig fått så förut. Vad kan det vara om det inte är en nid?