BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Min bim är 14 enl appen Om nån sitter vid en dator ![]()
Här verkar mensen vilja komma idag, besviken och lite orolig. Verkar som att jag har oregelbunden lutealfas (10-13 dagar), känns som ett dåligt tecken ?????!
Milie Tror hon menar att embryot lever av egen näring i början å inte delar med mamman. Typ ![]()
Ang alkohol och nyligt gravid. Fram till v 5 får fostret näring från gulsäcken och får därmed ingen näring från mamman eller hennes blod. Även om man förstås rekommenderas att avstå alkohol.
BIM idag, ännu ingen mens bara mer bröstvärk på sidorna, mer molvärk o mer ryggvvärk. Kanske BIM är imorgon först...tröttsamma väntan :(
Äl+8 idag, negativt test imorse. Nu på kvällen fick jag en flytning, ed en pytte liten blodstrimma i, kan det vara nidblödning? Hur mpnga dagar efter en ev nidblödning borde det kunna visa på ett test?
Hej! Jag är ny på forumet, men skulle gärna vilja vara med 
Jag är 26 år och gift, 2a försöket (1a försöket var under min förra ÄL, blev då gravid men fick tidigt missfall, började försöka nu direkt igen),har inga barn sedan tidigare.
BIM cirka 2/6. Testat negativt sedan igår, ett av dem var det dock ett väldigt (knappt synligt) streck på.
Hoppas på plus imorgon bitti, är ju då BIM-2.