BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Jag tror också att nikotin kan påverka infästningen av ägget. Precis som jag tror att alkohol kan påverka detsamma. Det var hela poängen med det jag skrev om tidigare. Även om det kvittar sen någon vecka framåt om man dricker eller inte, så kan det mycket väl spela roll då ägget ska fästa in.
Jag hade tänkt snusa tills jag plussar, men det kändes så fel så jag slutade förra gången jag inväntade BIM.
Hej på er! Hoppar in här eftersom att jag tyvärr fick missfall för några dagar sedan (väääldigt tidigt missfall, hann bara se att jag var gravid).
Jag är 19 år och det här är 4:e försöket på 1:a barnet!
Jag slutade innan jag började försöka bli gravid första gången 2011. Slutade några veckor innan vi ens började försöka aktivt då jag ville att kroppen skulle vara någorlunda ren från det. Har inte rökt en endaste cigg sen dess. Ville inte vara en rökande mamma så det gjorde det verkligen lätt med rätt målbild i huvudet. Tål att läggas till att jag då hade rökt i över 10 år innan det. Nu är sonen snart 1,5 år och ja som sagt i år firar jag 3 år som rökfri. Så pepp till alla er som tänker sluta, det går! :)
ansen för denna gång. MEN jag tog ett test imorse (ÄL+12) och det var positivt!!! Kan inte fatta det själv faktiskt! Haft ett MA innan så nu håller vi alla tummar för att detta går vägen. Och jag hoppas även du får ett plus!
Ja här är vi på ÄL + 9 då och jag känner då ingenting
är nog helt inställd på att det inte blivit nåt denna gång, tycker att nåt borde man väl känna men icke sa nicke! Det får väl bli ett nytt försök på nästa ÄL, BIM på lördag så vi får väl se om tempen kommer dippa något framåt fredag då kanske, annars ligger den stadigt på 36,6 mot för 36,2 under den låga perioden 
Det blir som det blir hörrni
Oavsett om man är supernykterist eller springer åt andra hållet om nån tänder en cigg
Det här med att känna är intressant, tänker på att många skriver att de borde känna/det känns. När jag plussade i oktober var jag helt övertygad om att jag skulle få mens. Det var precis samma känsla, jag var grinig, svullen och tuttarna var stora och ömma. Fick t.o.m. en konstig blödning när mensen skulle kommit. Det var först när mensen inte kom igång på riktigt som jag testade och visst var det ett positivt test. Så iaf för mig är det inget som märktes, så jag är inte helt övertygad om att man (iaf jag) märker något. Har en kompis som var gravid i 4 mån innan hon upptäckte att hon faktiskt var gravid.
Så känner ni inget - ge inte upp hoppet!
är nog helt inställd på att det inte blivit nåt denna gång, tycker att nåt borde man väl känna men icke sa nicke! Det får väl bli ett nytt försök på nästa ÄL, BIM på lördag så vi får väl se om tempen kommer dippa något framåt fredag då kanske, annars ligger den stadigt på 36,6 mot för 36,2 under den låga perioden 
BIM-lista 
Hur går det för er som har/har haft BIM nu i dagarna? :) Någon som plussat än?