BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
hoppet är inte ute och de förstås gör väl inget om man får "försöka" igen, tror inte mannen klagar heller
Är det spökstreck eller ett svagt plus?Fick strecket efter ca 5 min. Har bim 6/6. I lördags fick jag metallsmak i munnen en kort stund, idag vakna jag med lätt ömma bröst mest ont i höger. Hade rikligt med flytningar igår, idag knappt inget.. 
Är det spökstreck eller ett svagt plus?Fick strecket efter ca 5 min. Har bim 6/6. I lördags fick jag metallsmak i munnen en kort stund, idag vakna jag med lätt ömma bröst mest ont i höger. Hade rikligt med flytningar igår, idag knappt inget.. 
Har samma flytningar nu som jag brukar ha innan bim. Fan. Tror ni de kört? Känns som alla som får plus alltid har annorlunda flytningar? Lr mindre/mer,vitare/vattnigare? Å
BIM-lista 
Eagle Skit i alla andra vännen, det normala är att inte ha så mycke tydliga symptom före bim man tror lätt annorlunda bara för att allt är så uppstressat här på FL ![]()
Cigg o snus påverkar kvaliten på era ägg så sluta så fort ni kan. Även om det skulle va 10 år före ni blir gravida