• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • JJF
    NILE90 skrev 2014-06-03 20:09:54 följande:

Oj vad många symptom du hade! Jag fick ett sting i tjejmagen på ÄL+8, men jag vet inte om jag vågar tro att det är ägget som fäst. Har ilningar i tjejmagen och framförallt blygdbenet. Inte samma mensvärk som det brukar vara inför mens, mer en ilande känsla i hela tjejmagen. Trött, trött och ännu tröttare. Tjockare flytningar. Men inga ömma eller ändrade bröst. Är nog mest därför som jag tror att jag inte är gravid. Men vi får se, ska testa mig på söndag om inte mensen kommit. :) (Skriver från padda, därav styckeindelningen)
    Jag trodde först att det var i tarmen som det knep då det fäste :) svårt att veta när man aldrig känt det tidigare. Hoppas på plus för dig :)
  • Murrmys

Mensen kom nu! Så nästa månad ska jag vänta en vecka efter BIM innan test ;)

Så skriv in mig nån med data:

29/6 Murrmys, 30 år, 2:a barnet, 2:a försöket

• eagle87

Tog detta idag, är på bim -5. Äl +11. Vet inte om de kan bli ngt. Såg bara ngt i vissa vinklar o har ökad kontrast på bilden?

• All in
    eagle87 skrev 2014-06-04 16:20:48 följande:
    Tog detta idag, är på bim -5. Äl +11. Vet inte om de kan bli ngt. Såg bara ngt i vissa vinklar o har ökad kontrast på bilden?
    Jag ser något i allafall :)
  • NILE90
    JJF skrev 2014-06-04 14:38:54 följande:
    Jag trodde först att det var i tarmen som det knep då det fäste :) svårt att veta när man aldrig känt det tidigare. Hoppas på plus för dig :)

Känns precis som det brukar göra innan mens, att det när som helst rinner till, typ. Men jag har fortfarande inte samma mensvärk som jag brukar ha, den här känns mer strålande ut åt sidorna och i låren. (Överanalyserar som vanligt)
  • Ritva

Själv blev det - på testet idag. Så får vänta in tanten istället. Vill inte klaga, men börjar tröttna och bli riktigt ledsen av det här :(

• 180611

Känner precis som du! Är såå frustrerande att man inte kan påverka det heller!

Ritva skrev 2014-06-04 16:37:05 följande:
    Själv blev det - på testet idag. Så får vänta in tanten istället. Vill inte klaga, men börjar tröttna och bli riktigt ledsen av det här :(

• JJF
    NILE90 skrev 2014-06-04 16:33:08 följande:

Känns precis som det brukar göra innan mens, att det när som helst rinner till, typ. Men jag har fortfarande inte samma mensvärk som jag brukar ha, den här känns mer strålande ut åt sidorna och i låren. (Överanalyserar som vanligt)
    Åt mig strålar det ut i vänster lår på lårets övresida. 
  • Boots

Här har ni mina två test från imorse. Tänkte nog testa imorgon igen. Och på BIM typ :P

• NILE90
    Boots skrev 2014-06-04 18:24:31 följande:
    Här har ni mina två test från imorse. Tänkte nog testa imorgon igen. Och på BIM typ :P

Solklara plus ju!
Svar på tråden BIM Juni 2014