• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • NILE90
    JJF skrev 2014-06-04 17:28:19 följande:
    Åt mig strålar det ut i vänster lår på lårets övresida. 

Märker att det bara känns som att mensen ska komma så fort jag är kissnödig. Nu känns det mer i blygdbenet och åt vänster i livmodern. Hade tydlig ägglossning från höger äggstock denna månad men ägget kan ju ha satt sig till vänster. OM det nu inte är mensen som kommer snart.
  • JJF
    NILE90 skrev 2014-06-04 18:28:51 följande:

Märker att det bara känns som att mensen ska komma så fort jag är kissnödig. Nu känns det mer i blygdbenet och åt vänster i livmodern. Hade tydlig ägglossning från höger äggstock denna månad men ägget kan ju ha satt sig till vänster. OM det nu inte är mensen som kommer snart.
    Jag har aldrig förr haft ilningar i blygdbenet så det var ett ganska klart tecken, men det hände igår på morgonen första gången så all annan molvärk kom mycket tidigare. Att livmodern växer känns åt mig både på vänster o höger sida så man tror att det är i äggstockarna det moler :)
  • combat90

Nu under dagen har jag känt något konstigt som jag ej känt innan. Jag får en ilande/stickande känsla över blygdbenet. Det kommer och går. Även strålar de ner i ljumsken/låret. Va kan de betyda??

Aldrig känt innan.. någon som upplevt det? Är i mitten av min cykel. Runt ägglossning. Osäker på om ägglossning sker idag då temp va låg imorse eller om de kommer om nån dag. Svagt streck på ältest iaf. Men kan varr positivt i måndags. Är lite osäker.

• combat90

Ser att ni också känt i blygdbenet. Men konstigt vid så olika tillfälllen i cyklen.

• NILE90
    JJF skrev 2014-06-04 18:43:12 följande:
    Jag har aldrig förr haft ilningar i blygdbenet så det var ett ganska klart tecken, men det hände igår på morgonen första gången så all annan molvärk kom mycket tidigare. Att livmodern växer känns åt mig både på vänster o höger sida så man tror att det är i äggstockarna det moler :)

Jaa vi får se vad som händer. Jag förväntar mig mens i alla fall. :) (Ytterligare ett av mina symptom är detta sug efter lakrits, aldrig någonsin har jag suktat efter lakrits så mycket som jag gör nu. Hallonlakritsstång
  • All in
    Boots skrev 2014-06-04 18:24:31 följande:
    Här har ni mina två test från imorse. Tänkte nog testa imorgon igen. Och på BIM typ :P

Grattis!!!!!!!
  • JJF
    eagle87 skrev 2014-06-04 16:20:48 följande:
    Tog detta idag, är på bim -5. Äl +11. Vet inte om de kan bli ngt. Såg bara ngt i vissa vinklar o har ökad kontrast på bilden? phpJtXvD722105.jpg
    där ser jag nåt svagt! men du har en liten bit till BIM ännu så hoppas det blir starkare ;)
  • Boots
    All in skrev 2014-06-04 20:05:42 följande:
    Grattis!!!!!!!

Tack :) Och tack ni andra också! Jag är överlycklig så klart! Håller tummarna för alla er andra också!
  • NILE90
    Boots skrev 2014-06-04 20:44:16 följande:
    Tack :) Och tack ni andra också! Jag är överlycklig så klart! Håller tummarna för alla er andra också!

Har du haft några typiska symptom? Tänkte i och med att du ändå testade så pass långt före BIM :)
  • JhjärtaK
    Boots skrev 2014-06-04 18:24:31 följande:
    Här har ni mina två test från imorse. Tänkte nog testa imorgon igen. Och på BIM typ :P

du är gravid, stort grattis!!!
Svar på tråden BIM Juni 2014