BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
BIM-lista 
Plussat! 
Bättre lycka nästa gång!
BIM-lista 
Plussat! 
Bättre lycka nästa gång!
BIM-lista 
Plussat! 
Bättre lycka nästa gång!
Hu, jag mår illa. Det kommer och går hela dagarna, lite bättre direkt efter mat. Då kan det för en stund vara helt borta. Inte så illa så jag vill spy, men jobbigt ändå.
Jag försöker säga att det kanske är magkatarr i stället, men det stämmer inte mot hur jag har mått de tre gånger jag har haft magkatarr. Då kunde jag inte äta, blev mätt direkt och illamående bara (vad jag minns) efter mat. Nu äter jag mer än vanligt, behöver mellanmål vilket jag normalt inte äter, och ett extramål innan jag går och lägger mig.
Lättar att hantera hur man mår om man vet att det är en liten där inne! Då är det ju en annan sak.
Precis som jag anat kom tant röd nu så stryk mig från listan, ny BIM lär bli då i början på Juli så jag lämnar er nu, kommer säker titta in ändå under månaden å kolla hur det går för er andra, grattis till er som plussat och tummar hålles för er andra som har BIM nu i Juni!

BIM-lista 
Plussat! 
Bättre lycka nästa gång! 
Nu är det dags för första försöket efter mf som jag fick för ett par veckor sen...får se om jag får äl denna cykeln eller i te?! Tror dock att kroppen funkar som vanligt då mf kom redan i vecka fem och jag blödde inte mer än en vanlig mens och hade inte ont alls...skönt! Är nu på dag 14 av 32-34....äl bör ske omkring dag 18-20...tempen ligger stadigt på 36,5-36,6 varje dag...vet att när väl äl skett kommer höjningen! Gillar att tempa, det funkar för mig! Är på semester nu men kommer hem på sön...ska testa med äl stickor då eftersom jag har hemma sen sista äl då jag blev gravid...gjorde bara av md två av 10 stickor så kan lika gärna använda dem nu ju! Började mysa till det idag, på dag 14...ska försöka varannan dag nu å se om det funkar....blir säkert varje dag kring äl med