• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Boots
    Boots skrev 2014-06-04 20:44:16 följande:
    Tack :) Och tack ni andra också! Jag är överlycklig så klart! Håller tummarna för alla er andra också!

Njae väldigt dåligt tålamod xD. Nej men jag trodde jag var gravid. Efter ägglossning har jag känt lite saker där vid äggstockarna i några dagar och det gjorde jag med första också. Fast nu på sista tiden har jag inte känt nåt alls i princip. Så mest dåligt tålamod!
  • Boots
    JhjärtaK skrev 2014-06-04 20:47:46 följande:
    du är gravid, stort grattis!!!

Tack :D
  • Palmhjärtat

Så skönt att se plus i tråden :) stort grattis!

Idag är jag på ca 3:e dagen efter ÄL och till och från hela kvällen har jag känt hugg i typ äggledar-trakten. KAN det vara lite hoppfullt eller är det helt för tidigt att ev känna något?

• All in
    Palmhjärtat skrev 2014-06-04 23:09:24 följande:
    Så skönt att se plus i tråden :) stort grattis!

Idag är jag på ca 3:e dagen efter ÄL och till och från hela kvällen har jag känt hugg i typ äggledar-trakten. KAN det vara lite hoppfullt eller är det helt för tidigt att ev känna något?
    Jag har alltid känt tidig med mina andra två, samma sóm nu, så absolut! Hoppas Hoppas! Ska bli spännande att se om det var sant det man ände. Har aldrig haft inbillningssymtom, så hoppet är stort här :)
  • Vikkan333
    Boots skrev 2014-06-04 18:24:31 följande:
    Här har ni mina två test från imorse. Tänkte nog testa imorgon igen. Och på BIM typ :P

Grattis!!
  • Kissekatten2014
    Murrmys skrev 2014-06-05 06:43:50 följande:

Fick veta att vi har egen stuga nu när vi ska bort kring ÄL :P

Perfekt ju
  • ramada

Nu är tempen nere på 36,2 igen så jag inväntar mensvärk och tant röd... jajja bara på't igen i midsommar

• MeMon

Hoppar också in här.. BIM 7/6 så två dagar kvar. Tog detta test imorse... ibland tycker jag mig ana ett svaaagt streck. Jag hoppas!
  • Ise

Kan jag hoppa in här! Har BIM först den 27 men hoppas på den här månaden. Andra försöket med andra barnet :) grattis till er som plussat!

Svar på tråden BIM Juni 2014