BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Idag kl 7:20 högg det till mitt i buken, lite åt vänster. Det var så distinkt att jag var tvungen att skriva upp det OM det skulle vara något. Hehe. Tänker mig isåfall att det var infästningen.
Är sjukt frusen. Brukar alltid ha shorts o T-shirt hemma. Har strumpor o långärmat. Fryser ändå.
Börjar närma mig BIM, testerna jag tagit igår och idag visar ingenting så jag ställer smått in mig på att det inte blir något denna gång heller. Tempen är fortfarande hög men testerna visar absolut ingenting, och det tycker jag dom borde göra redan så här 2 dagar innan BIM. Så ja jag har inga förhoppningar kvar. Skulle va skönt om mensen kunde ta och komma då istället så jag kan börja om och räkna ner till äl den 20de juni.
Fortfarande ingen ägglossning enligt testen (3 dagar sen) Bim lär ändras sen.. Dumma mens.. Grattis till er som plusat iaf :) va kul!
Inbillar jag mig eller är det på riktigt?
Vi hade sex i måndags och jag tror jag hade äl på tisdagen. På onsdag kväll började det mola och jag fick sedan kraftig mensvärk som pågick under natten och fortsatte sedan idag. Idag, på onsdagen har det fortsatt från och till under dagen. Kan det vara så att jag känner av befruktningen eller är det helt omöjligt så tidigt?
Någon som känt så här vid en graviditet?
Hej hej... hoppar in här om det är okej
Hade äl den 30/5 o haft känningar i tjejmagen sen dess.. Dock har mina 2 senaste mens cyklar bara vatt 18 o 21 dagar så är orolig att mensen kommer tidigt.. Är sugen på sötsaker, är trött o vatt liiite små yr. Men får vänta minst 1 v till innan testdax... GRATTIS TILL ER SOM PLUSSAT
Bim imorgon, verkar inte va nån mens på g heller.. Har ömma bröst fick lite metallsmak i munnen idag men det gick över. Är en stor kaffedrickare men idag var det inte alls gott med kaffe som det brukar. Återstår och se. Ser hellre ett plus än att mensen kommer imorgon..