• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Furtuna

Fortfarande ingen ägglossning enligt testen (3 dagar sen) Bim lär ändras sen.. Dumma mens.. Grattis till er som plusat iaf :) va kul!

• Milie

Känns lite som att mensen är pågång, men jag hoppashoppashoppas att den håller sig borta.

• NILE90

När jag gick från jobbet nyss så kändes det precis som att mensen "rann till", skyndade in på första bästa toalett och till min förvåning syns inte en droppe mens, knappt någon flytning heller. Var så himla säker på att det var mensen. Mååååste kroppen bråka så himla mycket?!

• mandalii

Inbillar jag mig eller är det på riktigt?

Vi hade sex i måndags och jag tror jag hade äl på tisdagen. På onsdag kväll började det mola och jag fick sedan kraftig mensvärk som pågick under natten och fortsatte sedan idag. Idag, på onsdagen har det fortsatt från och till under dagen. Kan det vara så att jag känner av befruktningen eller är det helt omöjligt så tidigt?

Någon som känt så här vid en graviditet?

• eagle87

Gick precis på toa. Har ganska tjocka beigha flytningar o vit i trosorna. Brukar ha vita flytningar innan bim. Ni som plussat ändrades era flytningar? Talar flytningar om om man e gravid?

• hellew

det syns lite dåligt men hur skulle ni ha tolkat detta?

från vänster onsdag eftermiddag. torsdag morgon och torsdag eftermiddag.
  • JJF
    eagle87 skrev 2014-06-05 14:12:49 följande:
    Gick precis på toa. Har ganska tjocka beigha flytningar o vit i trosorna. Brukar ha vita flytningar innan bim. Ni som plussat ändrades era flytningar? Talar flytningar om om man e gravid?
    Jag hde inga flytningar fram tills idag, förutom de vita tjocka inne i mig som inte kom ut, men igår var mina vita trosor beige, precis som du säger, och idag har jag haft första flytningarna som gör att jag känner mig helt våt, men de är blandade av vita och genomskinliga, säkert något slags byte från tjockare till tunnare flytningar.
  • eagle87
    hellew skrev 2014-06-05 14:19:02 följande:
    det syns lite dåligt men hur skulle ni ha tolkat detta?

från vänster onsdag eftermiddag. torsdag morgon och torsdag eftermiddag.
    du är gravid? :) de r ju starkare o starkare.
  • mandalii

*puffar* Inbillar jag mig eller är det på riktigt?

Vi hade sex i måndags och jag tror jag hade äl på tisdagen. På onsdag kväll började det mola och jag fick sedan kraftig mensvärk som pågick under natten och fortsatte sedan idag. Idag, på onsdagen har det fortsatt från och till under dagen. Kan det vara så att jag känner av befruktningen eller är det helt omöjligt så tidigt?

Någon som känt så här vid en graviditet?

• eagle87
    JJF skrev 2014-06-05 13:23:10 följande:
    Jag hde inga flytningar fram tills idag, förutom de vita tjocka inne i mig som inte kom ut, men igår var mina vita trosor beige, precis som du säger, och idag har jag haft första flytningarna som gör att jag känner mig helt våt, men de är blandade av vita och genomskinliga, säkert något slags byte från tjockare till tunnare flytningar.
    Känns typ som jag har urinvägsinfektion, det bränns eller svider inte. Men de typ ilar till i urinröret. Trycker över området o höfterna o mår smått illa?
Svar på tråden BIM Juni 2014