BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Fortfarande ingen ägglossning enligt testen (3 dagar sen) Bim lär ändras sen.. Dumma mens.. Grattis till er som plusat iaf :) va kul!
Känns lite som att mensen är pågång, men jag hoppashoppashoppas att den håller sig borta.
När jag gick från jobbet nyss så kändes det precis som att mensen "rann till", skyndade in på första bästa toalett och till min förvåning syns inte en droppe mens, knappt någon flytning heller. Var så himla säker på att det var mensen. Mååååste kroppen bråka så himla mycket?!
Inbillar jag mig eller är det på riktigt?
Vi hade sex i måndags och jag tror jag hade äl på tisdagen. På onsdag kväll började det mola och jag fick sedan kraftig mensvärk som pågick under natten och fortsatte sedan idag. Idag, på onsdagen har det fortsatt från och till under dagen. Kan det vara så att jag känner av befruktningen eller är det helt omöjligt så tidigt?
Någon som känt så här vid en graviditet?
Gick precis på toa. Har ganska tjocka beigha flytningar o vit i trosorna. Brukar ha vita flytningar innan bim. Ni som plussat ändrades era flytningar? Talar flytningar om om man e gravid?
det syns lite dåligt men hur skulle ni ha tolkat detta?

*puffar* Inbillar jag mig eller är det på riktigt?
Vi hade sex i måndags och jag tror jag hade äl på tisdagen. På onsdag kväll började det mola och jag fick sedan kraftig mensvärk som pågick under natten och fortsatte sedan idag. Idag, på onsdagen har det fortsatt från och till under dagen. Kan det vara så att jag känner av befruktningen eller är det helt omöjligt så tidigt?
Någon som känt så här vid en graviditet?