hur ofta badar era barn?
Hur ofta badar ni era barn? Tycker min dotter blir jätte smutsig under en dag. Och hon badar och tvättar håret varje dag. Hört andra föräldrar som typ badar barnen en gång i veckan. :-/
Hur ofta badar ni era barn? Tycker min dotter blir jätte smutsig under en dag. Och hon badar och tvättar håret varje dag. Hört andra föräldrar som typ badar barnen en gång i veckan. :-/
Jag duschar varje dag! Ibland 2 gånger om jag tränar och jag luktar då inte illa! Skulle aldrig gå ut någonstans utan att ta en dusch.
Men mina barn luktar inte heller, de luktar ingenting.
Jag dömer absolut inte någon som inte badar sina barn varje kväll. Blev bara så förvånad trodde typ alla mänskor gav sina barn ett kvällsbad.
Var tredje eller varannan dag. Tvättar inte alltid håret
De badar mest på sommarn. Annars duschar de när de vill.
Inte så ofta som jag skulle vilja med tanke på att min tvååring blir hysterisk och jätteledsen de gånger vi försöker. Han skrek redan när han badades på bb.
Känns som om man har testat det mesta. Bada i balja, bada i badkaret, duscha, mycket vatten, lite vatten, ljummet vatten, lite varmare vatten, massa leksaker. Det spelar ingen roll ty han vrålar så att man blir lomhörd. Han pratar inte jättemycket så han kan inte berätta varför det är så hemskt.
Min treåring badar 1-2 ggr i veckan! Min sjuåring och nioåring badar 1 gång veckan å duschar två ggr! Naturligtvis tvättar de sig extra vid behov. Alla tre luktar gott å är rena å fina!