• Innaj

Ägglossning Juni

Tänkte starta en tråd för oss som väntar på ägglossning nu i juni. Själv har jag inte 100 kontroll på cykeln pga uttag av spiral. Har försökt bli gravid under maj men inte lyckats. Hoppas någon vill följas åt och utbyta tankar och funderingar kring ägglossningen.

Hoppas att du som skriver i tråden har för avseende att stanna kvar i forumet och inte bara skriva en gång och inget mer.

Är 27 år och försöker få mitt första barn. Har lite dålig koll på alla termer och dagar hit och dit :D

• Svar på tråden Ägglossning Juni
  • Innaj
    Rossarna skrev 2014-06-30 00:05:46 följande:
    [quote=73532043][quote-nick]madeliana skrev 2014-06-29 18:37:44 följande:[/quote-nick]

Blev det starkare? Jag har också fått ett liknande men tolkade det som negativt... Men håller just på att se hur lång cykel jag har, trodde det skulle bli ÄL i helgen men det blev nog inte. Får avvakta lite och vänta och se.. Hur går det för er andra tjejer?[/quote]

Jag är på BIM idag, testat negativt igår och känner att mensen är på G.

Det som gör mig jätte snurrig är min cykel! Tog ut spiralen i april och hade den månaden ingen ÄL om man ska tro testerna. Cykel på 25 dagar

Maj , ÄL tester positivt, cykel på 27 dagar

Nu juni, ÄL positivt och enligt apparna, BIM 30!!?? Hade mens 1-4 juni, nu helt plötsligt så ska min cykel va på 28 dagar?

Fyller i olika appar noga men alla räknar/visar någon dag hit eller dit olika. Men ändras ju då jag tex fyller i ÄL positivt mm.

Har läst att om man har oregelbunden cykel så räknar man på medel av dem, så bör ju va 26dagar..

Ahja den som lever får se :)

Känner att tant röd är på G så lika bra att inte ha förväntningar.

Ha en bra dag allihopa!
  • Innaj
    LaMoi skrev 2014-06-30 00:26:25 följande:
    Hej hej!

Måste bara dela med mig av mina funderingar och mina "problem"!

Jag hade bim 26/6, har haft mensvärk sedan förra söndagen.... Ingen mens har kommit... Men i dag framåt kvällen fick jag rosa/bruna flygningar... Kommer lite ljusrosa när jag kissar. Har fortfarande mensvärk... Och ibland gör det rejält ont..

Mensen brukar ju komma och sen blöda ordentligt första två dagarna, inte så här.

Vad tror ni är det mens på g eller mf :( eller kan jag vara gravid?

Har tyvärr inga svar på dina frågor. Men tycker du bör ta ett litet test och kika om det finns något i magen :)
  • KristinaJ
    lindsay01 skrev 2014-06-30 00:02:22 följande:

Hade ÄL igår, gjorde inget test men jag känner det i magen samt ser/märker skillnaden på flytningarna. Nu får jag bara hålla alla tummar att det blir något i magen! Ska bli så kul att följa denna tråd. 

Och jag idag. Inget test, men känner det. Såå spännande att se om det blir något, och följa er andra :) 
  • Nallebjörnis

Jag har fått Plus
    Har inte Bim förrän torsdag men kunde inte hålla mig längre...
    Svagt men man ser det. Var ju inte med morgonurin så kan ju vara därför åxå Flört

*Michaela Victoria 091216*
  • sweetcandy
    Nallebjörnis skrev 2014-06-30 22:02:12 följande:

Jag har fått Plus
    Svagt men man ser det. Var ju inte med morgonurin så kan ju vara därför åxå Flört

Grattis :D vad roligt!!!
  • Nallebjörnis
    sweetcandy skrev 2014-06-30 22:43:59 följande:
    Grattis :D vad roligt!!!
    Tack =)
  • Madelia

Jag har fått Plus

Grattis :)
  • lindsay01

Jag har fått

Svagt men man ser det. Var ju inte med morgonurin så kan ju vara därför åxå

Ooh vad kul!! Det är sånt här man blir så glad över att komma in och läsa! Grattis!
Svar på tråden Ägglossning Juni