Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Då har man varit på första ultraljud idag!!! Härligt att se hjärtat picka för fullt, o se fingrar, fötter osv. Det var en vild unge som sparka o hade sig!! Nu kan man lugna ner sig : )
Beklagar missmajsan, hoppas ni får mer tur i framtiden :(
Tråkigt Lejonhierta, tur att den ena kämpar vidare iallafall!
Min mage är också riktigt stor, blir inte mindre alls utan snarare större, men skulle inte tro att det är tvillingar, får se dock i vecka 14 :)
Vecka 12+2

Fin mage! Här är det mage, fast inte bebismage ;)
Det har intervju heller, därför är jag extra chockad tror jag, haha!
By the way, jag har ett gigantiskt bowlingklot på magen. Är smal i övrigt och väger nu i v 12 ca 59 kg och är 171 lång. Min chef väntar barn och är i v 26 och hon är inte mycket större än vad jag är.
Min mage syns så väl att okända barn redan för två veckor sedan pekade på den och kommenterade att där i ligger det en bäbis...
Inte så kul faktiskt, för det syntes redan i v5 och har varit extremt jobbigt eftersom alla kommenterar det. Så sent som igår träffade jag kollegor som jobbar på annan enhet då jag var där i ett ärende. Alla kommenterade och frågade när och jag: mars. Svar: oj är det trillingar osv. Inte så kul med tanke på att vi miste ena tvillingen. Men det blir snabbt tyst på folk då jag säger som det är -att jag har ett dött och ett levande foster i magen.
Är det fler än jag och min sambo som har börjat tänka på namn? Det är väl att ta ut det i förskott men vi har velat haft barn ett tag och började prata om namn redan innan vi blev gravida.
Maja eller Hugo ????
Då har man varit på första ultraljud idag!!! Härligt att se hjärtat picka för fullt, o se fingrar, fötter osv. Det var en vild unge som sparka o hade sig!! Nu kan man lugna ner sig : )