Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Lite komiskt i denna vecka ska man tydligen känna sig varm om händer och fötter genom min gravid app och jag som ligger under täcke med vintersocker på då jag har iskalla fötter. Fniss :)
Har gått och väntat på ul i samband med kub v 14, bokade in ett tidigt vul v 12 bara för att få se om där var en liten som levde (har haft väldigt svullen mage, trött som tusan och flera andra symtom). Vi fick ställa in båda då jag precis när jag skulle gå in i v 12 ( tidigare denna veckan) fick en liten blödning, åkte in akut och fick då se att det inte fanns ett foster som levde. Nu är missfallet över tror jag, har varit hemma från jobbet ett par dagar...men tror nästan att jag har fått lite av en chock av detta...
Är det någon här som väntar tvillingar i mars? :)
Fin mage skarlsson84!
Hahaha vi spikade våra namn i v 9..sen får vi se hur den lilla ser ut
Lite komiskt i denna vecka ska man tydligen känna sig varm om händer och fötter genom min gravid app och jag som ligger under täcke med vintersocker på då jag har iskalla fötter. Fniss :)