Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Precis nyligen upptäckte jag en liten brun flytning när jag skulle gå på toaletten, inget färskt blod, ingen direkt smärta i magen. Men oroande så klart! Gud vad det kan pendla från total glädje till oro att förlora barnet.
Hur går det för er andra?
Fortfarande enormt trött, antar det har att göra med mitt låga Hb. Kräkningarna lugnat sig och inte kräkt på dryga veckan, bara mått illa -tills igår kväll, var i badrummet och gjorde nattrutiner och älskad man kommer in och kissar, samtidigt kom en kaskadkräkning från mig så blev att rensa handfat
.. Då var jag lipfärdig att jag inte fick ha toan ifred, för då hade jag kunnat vända mig om och spy i toastolen. Tänk vad världen kan rasa för små händelser numera ;)
Magen är gigantisk och alla jag träffar kommenterar den... Går in i v 13 imorgon och KUB i övermorgon.
Avstängd från jobbet pga hot/våld mot mig pga graviditet, så gör mest jobbpyssel som ligger efter. Känns konstigt och jag saknar jobbet och kollegorna mycket.
Jag har inskrivning idag och på måndag ska jag träffa en läkare så vi kan diskutera riskanalysen med.. Min chef säger att han inte kan göra sen då han inte är utbildad för sånt och när jag ringde till mvc så hadebinte dom någon aning om vem som gör den så dom bokade en tid med en läkare åt mig istället. Hoppas på svar från h*n vem som gör den.
Roz, arbetsgivaren är skyldig att anpassa arbetsplatsen så att den inte innebär fara för dig. Och detta är inget som du ska behöva ordna på egen hand.
Roz, arbetsgivaren är skyldig att anpassa arbetsplatsen så att den inte innebär fara för dig. Och detta är inget som du ska behöva ordna på egen hand.
Verkar som att jag får göra det ändå, han säger att han vet inte vad som är "farligt" för mig nu och han vill inte komma å säga att jag kan göra nått och sen nått händer det nått. Han vill inte ha det på sitt samvete säger han.
Hej tänkte jag skulle gå med här. Väntar nr 4 bF 4 mars på storebror och kusinens födelsedag:)
Nu gör jag er sällskap, är på 13+0 idag.
Har gått ner 2 kg sedan inskrivning (v.5+6) och fått levaxin utskrivet (och dosen ökad) men annars har det varit lugnt hittills =) Det här blir vårt första barn, och mina föräldrars första barnbarn. Känns himla spännande, och lite läskigt!
Roz- i mina öron låter det som han flyr från sitt ansvar.. Han får väl ta kontakt med företagshälsovården om han känner sig osäker.