Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hahaha vi spikade våra namn i v 9..sen får vi se hur den lilla ser ut ![]()
Är lite nyfiken på om någon gått upp i vikt något och isf hur mycket:)?
Jag går in i vecka 14 imorgon och har gått upp 3-4 kilo. Jag är ganska smal sedan innan och motionerar en del, men tyvärr äter jag alldeles för mycket nu också:) Man vill ju inte gå upp jättemycket mer än man behöver.
V12 på torsdag och har gått upp 1,3kg är jätte glad att det går långsamt då jag gått upp över 30kg dom andra graviditeterna.
Kurona: är det sant? Va roligt får se på RUL om det stämmer ;)
Jag går in i vecka 14 imorgon och har gått upp 3-4 kilo. Jag är ganska smal sedan innan och motionerar en del, men tyvärr äter jag alldeles för mycket nu också:) Man vill ju inte gå upp jättemycket mer än man behöver.
Jag har redan fått köpa mig nya kläder
Är att jag kommer inte i dom gamla. Innan semestern vägde jag 79kg.. Blev gravid två veckor in i semestern och efter en all inclusive resa så räknar med att jag vägde 82kg när jag blev gravid... Ska ställa mig på vågen i veckan om jag vågar...
Jag har inte gått upp nåt än, men har lite övervikt så det är bara bra. V 12 nu enligt UL.
Jag har redan fått köpa mig nya kläder
Är att jag kommer inte i dom gamla. Innan semestern vägde jag 79kg.. Blev gravid två veckor in i semestern och efter en all inclusive resa så räknar med att jag vägde 82kg när jag blev gravid... Ska ställa mig på vågen i veckan om jag vågar...