• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Kurona
    Lola8200 skrev 2014-08-25 09:14:46 följande:

Hahaha vi spikade våra namn i v 9..sen får vi se hur den lilla ser ut

Vi har ett pojknamn, men typ 7 flicknamn, haha! :D
  • Madelia

Är lite nyfiken på om någon gått upp i vikt något och isf hur mycket:)?

Jag går in i vecka 14 imorgon och har gått upp 3-4 kilo. Jag är ganska smal sedan innan och motionerar en del, men tyvärr äter jag alldeles för mycket nu också:) Man vill ju inte gå upp jättemycket mer än man behöver.

• lovley00

V12 på torsdag och har gått upp 1,3kg är jätte glad att det går långsamt då jag gått upp över 30kg dom andra graviditeterna.

• Kurona
    Madelia skrev 2014-08-25 12:53:54 följande:

Jag går in i vecka 14 imorgon och har gått upp 3-4 kilo. Jag är ganska smal sedan innan och motionerar en del, men tyvärr äter jag alldeles för mycket nu också:) Man vill ju inte gå upp jättemycket mer än man behöver.

Jag har inte vågat väga mig än, gick upp 22 kilo med sonen tror jag. Så skulle tro att jag går upp ännu mer nu. 
  • LillLouise84
    Madelia skrev 2014-08-25 12:53:54 följande:

Jag är i vecka 11 och har gått upp typ 0.5 kilo. Förra gången gick jag upp 4.8 innan inskrivningen så de räknades inte av bm, sen stod jag helt stilla till vecka 24 sen kom det något kilo här och där. Sista månaden gick jag nog upp typ 3-4 så enligt bm slutade jag på 14,5 och enligt mig 19,3.
  • RoZ29

Jag har redan fått köpa mig nya kläder

Är att jag kommer inte i dom gamla. Innan semestern vägde jag 79kg.. Blev gravid två veckor in i semestern och efter en all inclusive resa så räknar med att jag vägde 82kg när jag blev gravid... Ska ställa mig på vågen i veckan om jag vågar...

• stinaa

Jag har inte gått upp nåt än, men har lite övervikt så det är bara bra. V 12 nu enligt UL.

• Skumbollen
    RoZ29 skrev 2014-08-25 15:21:02 följande:

Jag har redan fått köpa mig nya kläder

Är att jag kommer inte i dom gamla. Innan semestern vägde jag 79kg.. Blev gravid två veckor in i semestern och efter en all inclusive resa så räknar med att jag vägde 82kg när jag blev gravid... Ska ställa mig på vågen i veckan om jag vågar...

Precis så var det för mig med sonen, två veckor av frosseri precis innan plusset. Hua! Men sen gick jag inte upp något fram till v 20, det var som reserverna var redan påfyllda :)

Denna graviditet orkar jag inte ens kolla vad vågen landar på, för trist startvikt för det :))
  • RoZ29
    Skumbollen skrev 2014-08-25 16:25:15 följande:
    Precis så var det för mig med sonen, två veckor av frosseri precis innan plusset. Hua! Men sen gick jag inte upp något fram till v 20, det var som reserverna var redan påfyllda :)

Denna graviditet orkar jag inte ens kolla vad vågen landar på, för trist startvikt för det :))
    Får hoppas på att vågen står still för min del ett tag framöver ;)