• soffipropp1987

Junibebisar 2014

Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
    Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
    En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?

• Svar på tråden Junibebisar 2014
  • Kela1981
    Gulas skrev 2014-11-05 17:48:39 följande:
    Delmål är jättebra att ha :) Jag tror jag har tappat lite mer i vikt, har inte vågat väga mig men förra veckan kunde jag ha ett par gamla jeans, dock är de väldigt mkt stretch i.. Jag är också snittad och har fortfarande ingen känsel och tycker det är riktigt obehagligt att byxor sitter åt, eller att bebisen sparkar på magen. Upplever du samma?
    Jag har inte heller någon känsel runt snittet och det får vi nog leva med. Det känns lite obehagligt när byxor sitter åt eller när bebis vill stå i knät och ställer sig på magen men jag tror att det sitter mer i huvudet egentligen :) Det kliar fortfarande hysteriskt i ärret vissa dagar men annars känner jag inte direkt av det. Huden runt om är fortfarande lite slapp och det stör mig men jag antar att det går tillbaka en del efter hand som den drar ihop sig. Allting handlar väl om hur bra läkekött man har :/
  • nica

Rekommenderar starkt en sån napp-sak (kommer ej ihåg namnet:-P)

Min dotter totalt älskade den

Asjak: ligger inte furulund typ utanför Kävlinge? Eller jag har helt fel? Min dotter har fortfarande stl 62 som snart börjar sitta perfekt
  • soffipropp1987
    Kela1981 skrev 2014-11-05 17:30:50 följande:
    Det är bara att boka en tid, modet kommer där och då ;) Vet du vad du vill tatuera in?
    Min kompis har ritat en uggla (jag bara älskar ugglor!!!) men det är något med den som jag inte tycker om, tror det är näbben... Och så vill jag tatuera in Ludwigs födelsedatum :)

Vad vill du tatuera in?

Här är ugglan by the way!

• Asjak
    nica skrev 2014-11-05 18:52:44 följande:

Rekommenderar starkt en sån napp-sak (kommer ej ihåg namnet:-P)

Min dotter totalt älskade den

Asjak: ligger inte furulund typ utanför Kävlinge? Eller jag har helt fel? Min dotter har fortfarande stl 62 som snart börjar sitta perfekt

Men så söt liten tjej :)

Ja precis det ligger utanför kävlinge, du kanske oxå vill vara med och träffas med mig och Kela?

Kela ja jättegärna!! Jag kan oxå när som, fikar gärna för jag är en latte gris ;)
  • Kela1981
    soffipropp1987 skrev 2014-11-05 19:26:09 följande:
    Min kompis har ritat en uggla (jag bara älskar ugglor!!!) men det är något med den som jag inte tycker om, tror det är näbben... Och så vill jag tatuera in Ludwigs födelsedatum :)

Vad vill du tatuera in?

Här är ugglan by the way!

php0QMmzD33244.jpg
    Vilken fin uggla :) Spontant tycker jag att näbben sitter för högt eller så är den kanske för smal men ja, det är något med näbben :) Jag ska tatuera in en groda. Har alltid samlat på grodor, haft som husdjur osv :) Har en sedan innan i form av en dansarsiluett som sitter på utsidan av vaden, grodan ska sitta på vänster skuldra. Fast jag får bearbeta min sambo först, han blev riktigt sur när jag tatuerade mig första gången ha ha ha....
  • soffipropp1987
    Kela1981 skrev 2014-11-05 20:39:47 följande:
    Vilken fin uggla :) Spontant tycker jag att näbben sitter för högt eller så är den kanske för smal men ja, det är något med näbben :) Jag ska tatuera in en groda. Har alltid samlat på grodor, haft som husdjur osv :) Har en sedan innan i form av en dansarsiluett som sitter på utsidan av vaden, grodan ska sitta på vänster skuldra. Fast jag får bearbeta min sambo först, han blev riktigt sur när jag tatuerade mig första gången ha ha ha....
    Jag har ingen sen innan så detta blir en ny upplevelse! Sambon tycker inte om tatueringar heller, men han säger att vill jag så får jag :) Vet inte var den ska sitta heller. Grodor är fina :) Den blir nog perfekt där på skuldran! ;)
  • nica
    Asjak skrev 2014-11-05 19:53:53 följande:

Men så söt liten tjej :)

Ja precis det ligger utanför kävlinge, du kanske oxå vill vara med och träffas med mig och Kela?

Kela ja jättegärna!! Jag kan oxå när som, fikar gärna för jag är en latte gris ;)

Fikar gärna nån dag ojämn vecka passar mig bäst
  • nica

Soffipropp- jätte söt uggla tycker också de är något med näbben...bredare tycker jag den ska vara helt klart.

Min första tatuering blev en liten ödla på anklen:-P

• soffipropp1987
    nica skrev 2014-11-05 21:08:55 följande:

Soffipropp- jätte söt uggla smile1.gif tycker också de är något med näbben...bredare tycker jag den ska vara helt klart.

Min första tatuering blev en liten ödla på anklen:-P

Tack då får jag se till att fixa näbben :)
Svar på tråden Junibebisar 2014