Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Kela, Asjak- då bokar vi då
Smalljey- hoppas det håller i sig
Jag tror din dotter har svårt att komma till ro p.g.a hon har bråttom i utvecklingen (verkar det som) så de är mycket som ska beabetas för en bebis.
Åh inatt har hon vaknat varannan timma bara! 1, 3, 5, 7 och så vaknade hon som en solstråle vid 9. Hon rycker inte och vrider och vänder inte, utan mest bara gnäller tills hon får napp eller mat och somnar lugnt om efteråt. Glad och hoppfull mamma idag! Vågar inte ropa hej än, men kaaanske att det börjar lugna ner sig. Tror oxå att hon har så bråttom i utveckligen och att det är det som stör, men det borde ju sakta av i fart kanske?
Smalljey: Vår bebis (4 månader) sover också dåligt, inte riktigt som din, men nästan. Har beställt boken som du skrev om men inte fått den ännu. Tycker du att den har hjälpt er något?
Vår bvc-kontakt har också pratat om att somna utan bröstet (helammar) (tar ej napp), men det är ju omöjligt. Han bara gråter då. Nåt tips?
Idag firar vi alla fina pappor! Utan dom hade vi ju inte haft våra små guldklimpar <3
Smalljey: Vår bebis (4 månader) sover också dåligt, inte riktigt som din, men nästan. Har beställt boken som du skrev om men inte fått den ännu. Tycker du att den har hjälpt er något?
Vår bvc-kontakt har också pratat om att somna utan bröstet (helammar) (tar ej napp), men det är ju omöjligt. Han bara gråter då. Nåt tips?
Min mjölk sinar, jag är så ledsen. Samtidigt skulle jag tycka det skulle vara skönt att bara ge flaska då hon nu äntligen börjat sova hela nätter, meeen jag vill också vara "duktig" & delamma minst till ett år. Men hon vill inte
vänder bort sig & blir jätte arg. Är hon inte halvt sovande verkar hon inte ha tid att mjölken ska rinna till & blir jätte ledsen och jag med. Hon är 4.5 månad och det känns så tidigt att ge upp men om hon är ledsen och vänder sig bort, kan jag ens göra nått då?
Rosii du har ingen pump så du själv kan hjälpa till att öka flödet igen?