Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Fikar gärna nån dag ojämn vecka passar mig bäst
Tjejer ni glömmer väl inte att det är kladdkakans dag idag? Alla vi mammor behöver nog lite kladdkaka en härlig fredag som denna :) puss på er
Idag ska jag ta ledigt från mammarollen, åka till en tjejkompis och ha myskväll samt sova över. Jag älskar min dotter över allting på denna jord men faktumet att jag ska få sova en hel natt utan att bli störd gör mig helt varm inombords. Lite som ett barn på julafton. Det blir pasta, vin och ost och bara vuxenprat-inget annat :D
Tack för påminnelsen om kladdkaka ;)
Vad sägs om tisdag kan ni då? Vet ni något bra fik?
Inatt har lilla sessan vaknat fyra gånger så jag är helt slut, men glad för dom nätterna hon sov :)
Åhh vad härligt med tjejkväll, jag förstår dig verkligen!
Själv skulle jag inte kunna släppa min dotter ännu, var hos tandläkaren en timme i måndags och tyckte det va jobbigt :)
Inatt har lilla sessan vaknat fyra gånger så jag är helt slut, men glad för dom nätterna hon sov :)
Själv skulle jag inte kunna släppa min dotter ännu, var hos tandläkaren en timme i måndags och tyckte det va jobbigt :)
Bakar en kladdkaka idag med pannacotta på så får se hur det blir :-P
Kela hoppas du får en toppen kväll och kan slappna av
Måste lägga upp denna på vår lilla tjej dom fick sin första pulka idag! Så spännande!