Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Usch vi är på väg in i nästa språng och det märks verkligen på unga fröken här hemma :( Blääää hoppas det är över till julafton i alla fall :)
Usch! Idag har varit en riktig skitdag.. Humöret har varit uselt, bebis har inte sovit som han ska vilket har lett till en grinig bebis hela kvällen. Hade planerat att börja städa huset idag, men det gick ju inte, kvällens matlagning slutade med en skrikande bebis på golvet och så somnade han så gott när han åt nu ikväll för att sedan väckas 15 minuter senare av 4 åringen.
Nu har jag äntligen fått honom att somna!
Är det någon som har testat majskrokar?
Jag har testat majskrok. Det var väldigt spännande tyckte bebis. Jag var däremot lite nojjig för hon bet av en ganska stor bit och jag var nervös att hon skulle sätta i halsen. Det går säkert inte att sätta i halsen, men jg blev nervös ändå :) det gick hursomhelst bra, men sitta och tugga på den utan mig bredvid får hon inte göra.
Usch, min tjej har feber!! Hela natten har jag vakat som en hök och sovit typ noll timmar :( Jag verkligen AVSKYR när mina barn är sjuka!
Tizi- krya på lilla tjejen hoppas ni får en bättre natt denna natten.
Idag gick jag bild på när min lilla älskling stod i kryp ställning
sååå stolt mamma känns dock som de går alldeles för snabbt.
Då många verkar testa majskrokar ska jag nog också testa
Tizi- krya på lilla tjejen hoppas ni får en bättre natt denna natten.
Idag gick jag bild på när min lilla älskling stod i kryp ställning
sååå stolt mamma känns dock som de går alldeles för snabbt.
Då många verkar testa majskrokar ska jag nog också testa ![]()
Så kul! Min pojk fattar inte att han ska upp på armarna. Han kommer upp på knäna men då är huvudet rakt ner i golvet och armarna rätt ut åt sidorna.
Ska nog också köpa hem majskolvar nu då :)