Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Min beb har varit i relationship fasen (det är väl den med mardrömar?) 2 veckor nu enl appen och det stämde rätt bra med att han, som övriga faser, plötsligt började vakna var 30-60 min hela natten. Bara gnäll och gråt. Nu har det lugnat ner sig lite men nattningarna är fortfarande ett mysterium. Ikväll tex,. Somnade 19.30. Sen dess vaknade han var 5-15 minut och bara gråter. Inte alls lätt att söva om. Runt 22 var han klarvaken. Låg mellan oss i sängen och lekte med sina fötter och sjöng för full hals. What liksom???? Nu har jag ÄNTLIGEN lyckats söva om.. Mina förhoppningar om en hyfsat bra natt är små!
Min beb har varit i relationship fasen (det är väl den med mardrömar?) 2 veckor nu enl appen och det stämde rätt bra med att han, som övriga faser, plötsligt började vakna var 30-60 min hela natten. Bara gnäll och gråt. Nu har det lugnat ner sig lite men nattningarna är fortfarande ett mysterium. Ikväll tex,. Somnade 19.30. Sen dess vaknade han var 5-15 minut och bara gråter. Inte alls lätt att söva om. Runt 22 var han klarvaken. Låg mellan oss i sängen och lekte med sina fötter och sjöng för full hals. What liksom???? Nu har jag ÄNTLIGEN lyckats söva om.. Mina förhoppningar om en hyfsat bra natt är små!
Är det någon annans bebis som också vaknar efter ca 30 min varje gång man har lagt dom? Hon har inte sovit färdigt men jag måste ta upp henne och vagga henne igen och ibland går det inte alls att få henne att somna om. Tar jag då upp henne och låter henne vara uppe så är hon trött en halvtimme senare igen. Man ser på henne att hon inte sovit färdigt. Samma sak på dagarna som på kvällarna. Svårt att försöka vila själv när man vet att man blir avbruten :(
4:e bra natten i rad här för bebis! Bara en amning inatt. Men nu är det JAG som vaknar femtielva ggr om natten!! Vafasen?!?! Alltså jag blir tokig snart!!
Efter 12 var min lilla loppa tyst efter nattats om ett par ggr och fått nappen och sov till för 10 minuter sedan...och jag vaknade med ömma bröst :-P men vi vaknade alla pigga och glada
Hoppas ni andra får en bra start på dagen;
Vill inte somna, gick 5 km unna jag gav upp och började gå hemåt. 500 meter hemifrån sover han. Det är så himla mycket som man måste titta på när man är ute och åker :) 
Vill inte somna, gick 5 km unna jag gav upp och började gå hemåt. 500 meter hemifrån sover han. Det är så himla mycket som man måste titta på när man är ute och åker :)