Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Nu spammar jag oxå, men jag måste bara lägga ut ett foto på min lilla. Jag tog lite alldeles för sena foton ikväll som ska skickas som julkort i helgen...hon är så söt mitt lilla hjärta!

Nu spammar jag oxå, men jag måste bara lägga ut ett foto på min lilla. Jag tog lite alldeles för sena foton ikväll som ska skickas som julkort i helgen...hon är så söt mitt lilla hjärta!
Idag blir pojken 6 månader <3 Så det blev lite månadskalas och fika.
Nu när jag äntligen lagt ut min häst till försäljning så blev jag så himla sugen på att rida. Så jag satt upp idag och red ett ordentligt dressyrpass! Ångrar det lite nu för det känns som om jag precis fött barn... Enda stället jag har ont på just nu är i grenen och i svanskotan och sittbenen. Haha! Jag har ju inte ridit så på mer än ett år. Imorgon blir det nog värre dessutom :)
Alltså! Min sambo jobbar normalt sett natt, dvs 18-06. I helgen tog han ett par extra pass och jobbade för en gångs skull 06-18. Herregud vad tråkigt det var! Jag fattar om ni som har "normalt" arbetande respektive blir galna på dagarna! Fy vad tråkigt det var om man jämför med annars. Plus att han kommer hem och sen ska hon sova typ en timme senare så han hade ju inte alls fått träffa henne alls lika mycket om han jämt jobbat dagar. Och då har jag ändå haft att göra med att förbereda julfirandet som vi ska ha här hemma i morgon :/ Nej, tacka vet jag nattpassen; sällskap nästan hela eftermiddagen och sängen för mig själv på nätterna ;)
Hoppas ni alla haft en mysig 4e advent <3
Idag blir pojken 6 månader <3 Så det blev lite månadskalas och fika.
Nu när jag äntligen lagt ut min häst till försäljning så blev jag så himla sugen på att rida. Så jag satt upp idag och red ett ordentligt dressyrpass! Ångrar det lite nu för det känns som om jag precis fött barn... Enda stället jag har ont på just nu är i grenen och i svanskotan och sittbenen. Haha! Jag har ju inte ridit så på mer än ett år. Imorgon blir det nog värre dessutom :)
Hoppar oxå in med en bild, på vår fina pepparkaksgumma :) 
Hoppar oxå in med en bild, på vår fina pepparkaksgumma :)