ouii skrev 2014-08-11 17:24:40 följande:
Jag tycker att Cambridge är helt fantastiskt, speciellt om man har bestämt sig för att köra VLCD. Jag har testat Nutrilett, Naturdiet och Allevo tidigare men deras shakes smakar inte alls lika gott som CB.
Sen om man tycker att man har svårt att hålla sig till dieten så tycker jag absolut att man ska träffa en konsulent. Sen bestämmer man själv hur ofta man vill väga sig ;)
Jag som kan ha väldigt dålig karaktär emellanåt blev väldigt duktig när jag visste att en annan person skulle vara med när jag ställde mig på vågen ????
Och så att man får veta mängden fett, muskler och vätska dessutom. Även fast vågen stått stilla en vecka kan man ändå ha tappat nåt kilo fett och det peppade iaf mig! ????
Sen när man väl skrivit in sig första gången så behöver man ju inte träffa en konsulent om man inte vill såklart. Det är bara att gå in och handla sina produkter när man vill.
Många verkar köra Slankas produkter här inne. Själv har jag aldrig hört talats om dom, är det något nytt?? ????
Slanka & cambridge ska vara samma sak bara det att slanka är ett svenskt märke typ, har inte smakat cambridge så vet inte om dem smakar likadant men det ska som sagt vara likadant, dem har samma sortiment med smaker osv. Jag dricker slanka o är nöjd med det, tycker vlcd produkterna såsom naturdiet & nutrilett smakar för kemiskt och metalligt för min smak, vet dock inte hur det är med allevo & modifast och allt vad det finns. Har smakat alla slankas shakes och soppor, och mina favoriter är jordgubb & choklad, tycker även kaffe och chokladmint är god, har bara apelsinchokladen kvar och prova och det ska jag göra idag till middag, men tror även den kommer vara god, för både choklad och mint choklad var goda. Det ända dåliga jag märkt med slanka är att den kan vara en aning svår att lösas upp, det kanske dock är min shaker? Inte vet jag, iallafall är det ingen jätte sak som stör mig utan tar bara en sked och mosar ut om det blir några klumpar, får ju som sagt tillbaka i god smak, så det funkar för mig. Vad jag vet är slanka glutenfritt har jag för mig och även utan aspartam och sojamjöl, vet inte hur det är med cambridge :)