• Jossevk

VLCD DIET

Någon här inne som går på en vlcd diet nu? Eller någon som gått på en? Dela gärna med er, hur mycket gick ni ner och på hur lång tid? Några tips och trix? Har fuskat till och från men börjar sten hårt imorgon och tänkte köra 10 veckor. Skulle vara kul om det finns någon som också går på dieten eller någon som gjort som kan ge pepp och dela med sig av erfarenheter och viktnedgång :)

• Svar på tråden VLCD DIET
  • Jossevk

Man kan egentligen säga att det gått en vecka dock, även fast det var lite kombinerat dem första dagarna. Men räknar det som en vecka. Så 5kg ner denna vecka. Med lite kombi. :) 5kg vatten det mesta men ändå, Går alltid ner dem där 5kg vatten i början.

1v -5kg

• Jossevk
    kullan87 skrev 2014-07-26 18:55:44 följande:

Duktiga ni är allihop,:D själv står jag still nu :S tror de kan ha lite å göra med att man har "roliga veckan". Brukar gå upp ngt kg då.. Ngt ni känner igen??:)

På måndag ska jag till min konsult igen, ska bli kul med lite inspiration och framförallt väga mig där :)

Kämpa på :)

Inte upplevt själv, men vet att man kan göra det. :)
  • Jossevk

Tog 4 skivor rökt skinka idag, känns ändå okej. Blev 2 och en halv shake idag, så kände att fyra skivor inte gör så mycket. Annars har dagen gått bra med bara vatten och shake. Hoppas det gått bra för er också! :)

• Jossevk

Är så super hungrig just nu, men att äta nått mer än skink skivorna, kommer göra så jag får världens dåligaste samvete. Så får hålla mig till vatten. Måste stå ut, tror jag ska inhandla ketos sticks imorgon, så man får lite hum om hur det ligger till med förbränningen. :)

• JuniSol78

Har förstört allt under söndagen Stress och deppig gjorde att jag åt en hel del...så besviken på mig själv!Bara att börja om från början och kämpa med hunger...hade precis kommit över alla hungerskänslor o sug....Förstår inte varför jag var tvungen att äta...nu har jag gått upp en del igen Känns som att mycket av motivationen försvann...

• Illusion
    JuniSol78 skrev 2014-07-28 10:08:53 följande:

Har förstört allt under söndagen Stress och deppig gjorde att jag åt en hel del...så besviken på mig själv!Bara att börja om från början och kämpa med hunger...hade precis kommit över alla hungerskänslor o sug....Förstår inte varför jag var tvungen att äta...nu har jag gått upp en del igen Känns som att mycket av motivationen försvann?

Omöjligt att det är fett du har gått upp i. Om du vill fortsätt, eller ta en paus. =)
  • Illusion

Jag var ute och sprang igår efter åskvädret. Tänkte att nu är det svalt. Tji fick jag Men jag klarade en timmes joggning + intervaller

Jag laddade upp med ägg, keso o kalkon innan. 

• JuniSol78
    Illusion skrev 2014-07-28 10:18:49 följande:
    Omöjligt att det är fett du har gått upp i. Om du vill fortsätt, eller ta en paus. =)
    Nej det är väl mycket vätska....hade väl inte hunnit tappa nåt fett än heller iofs.Men självklart fortsätter jag,även om det känns en aning omotiverat efter ett felsteg.Får peppa extra mycket nu,jag vet att jag klarar det
  • Anonym (Kille)

Får man som kille vara med i denna diskussion?... Har bestämt mig för att ta tag i detta en gång för alla och läser på. Ska börja efter semestern. Målet är egentligen inte viktnedgång utan snarare att bli av med min extremt fula mage.. tänkte köra en månad och tappa 10-12 kilo, dvs från 92 till 80... Jag ligger på 25 i BMI och har alltid varit smal men har pga. stress och depression (Efterdyningar av en genomgången cancer) lagt på mig runt midjan. Resten av kroppen är skaplig även om jag gärna blir av med lite i ansiktet.. 

Tänkte sedan gå upp till ca: 85 kg men då i muskler.. 

Vad har ni för erfarenhet, hur mycket tappar man på en månad? 

Svar på tråden VLCD DIET