Jossevk skrev 2014-08-04 14:27:24 följande:
Ptmartina, vad jag vet så är ingen är grovt efterbliven, alla vet redan det du säger, men vi väljer detta sätt, så låt oss göra det då. Ingen börjar med något förns den läst på om själva produkten. VI VET. Eftersom du inte har någonting med detta forum att göra så kan du lämna. Är sjukt trött på människor son dig, som ska lägga sig i detta med vlcd, typ som om man vore helt bakom flötet och inte redan vet allt du skriver. HEJDÅ MED DIG.
Förövrigt har jag kommit igång nu, kullan du är så himla duktig! Riktig peppning! :) hoppas det går bra för er andra!! :) kämpa på.
Håller helt med där!Varför ens gå in och kommentera i en tråd man inte vill vara med i...Här vill vi peppa varann och hjälpas åt att nå vårt mål,med vlcd!
Alltid är det nån som ska komma med pekpinnar och tala negativt om den metod el kost man valt.
Jag kör på nytt nu...efter att ha kastat bort en vecka.Men nu har jag tre veckor på mig fram till skolstart och då SKA det ha hänt nåt ialla fall på våg/måttband.
Blir mycket promenader denna vecka för att kicka igång viktnedgången.Så kom igen nu alla i tråden, vi fixar detta