Inlägg från: Malinbarre |Visa alla inlägg
  • Malinbarre

BIM September 2014

CarlaVeloso skrev 2014-09-10 16:49:24 följande:

Kunde inte hålla mig utan tog ett till test nu på eftermiddagen. Är det någon mer än jag som ser ett superdupersvagt streck? Är säkert inget men jag hoppas såååå!!

Jag ser :) grattis vågar jag nog säga :)
  • Malinbarre

Dag 5 med blinkande :) på clearblue dubbel. Men än är jag inte orolig, förra gången blev det fast :) på 7 dagen och jag blev gravid. Bästa äl-testen enligt mig :)

• Malinbarre

Jag tycker att det skulle vara sjukt roligt om alla som plussar men också alla som får kämpa igen nästa månad stannar i samma tråd! Jag har fått så mycke tycke för er alla och jag vill ju följa alla er vare sig ni är gravida eller kämpar! Och jag kommer absolut inte tycka att det är jobbigt om ni som fått glädjen att plussa, pratar om graviditet! Så kan inte alla stanna och vi kämpar allihopa tillsammans? Graviditet är inte enkel att gå igen heller! Och vi kan alla stötta varandra gravid som icke gravid! <3

• Malinbarre
    Bebben84 skrev 2014-09-10 17:57:19 följande:

Shit vad glad du precis gjorde mig <3 tack!

Hur går det?? :D
  • Malinbarre
    Bebben84 skrev 2014-09-10 20:43:33 följande:

Så lycklig att jag dör!!! JAG ÄR TAMEJFAN GRAVID!!!!! Shit nu vågar jag tro på det! Även om det är heeeelt overkligt!!! Men kommer bara känna fullständig lycka när min fantastiske sambo får veta imorgon <3

Åh grattis igen!! Fan vad underbart :D njut!!!
  • Malinbarre
    mrshellstrom skrev 2014-09-10 21:07:59 följande:

Tack ni! :) vi håller tummarna!

Bebben84: wooohoooo! Tog också ett digitalt precis (blev medryckt av dig!) Och fick också Gravid! :D

Stort Grattis till dig också!! :D njut!!
  • Malinbarre

Tänkte om jag skulle berätta symtom och hur tidigt/sent jag plussade mina senaste graviditeter (dock slutade båda i ett MA i vecka 11 och ett missfall i vecka 8) men symtom (mellan äl-bim) som jag hade båda gångerna var, molvärk och stickningar från äl-bim, även ilningar i ljumskarna, sjukt jobbiga krypningar i ben och armar, ömma bröst, skönare sex/orgasmer, trött på kvällen. Första graviditeten (i mars) fick jag negativt på bim-2 och pluss på bim-1 med digitalt. Senaste graviditeten (som slutade i missfall för 17 dagar sen) plussade jag svagt svagt på äl+9. Jag skrev i min app redan på äl +7 att jag kände att det kommer ta sig pga av att jag hade krypningar i benen och även skönare sex/orgasmer. Och det gjorde det ju :) så allt är möjligt! Lycka till alla!!

• Malinbarre
    Malinbarre skrev 2014-09-11 09:44:13 följande:

Tänkte om jag skulle berätta symtom och hur tidigt/sent jag plussade mina senaste graviditeter (dock slutade båda i ett MA i vecka 11 och ett missfall i vecka 8) men symtom (mellan äl-bim) som jag hade båda gångerna var, molvärk och stickningar från äl-bim, även ilningar i ljumskarna, sjukt jobbiga krypningar i ben och armar, ömma bröst, skönare sex/orgasmer, trött på kvällen. Första graviditeten (i mars) fick jag negativt på bim-2 och pluss på bim-1 med digitalt. Senaste graviditeten (som slutade i missfall för 17 dagar sen) plussade jag svagt svagt på äl+9. Jag skrev i min app redan på äl +7 att jag kände att det kommer ta sig pga av att jag hade krypningar i benen och även skönare sex/orgasmer. Och det gjorde det ju :) så allt är möjligt! Lycka till alla!!

Jag vet inte varför jag skrev det här, ville nog bara hjälpa någon som sitter hemma med syntom som inte är så vanliga. Men för mig har det varit så här och det är dessa symtom som jag kommer vänta på efter ev ägglossning :)
  • Malinbarre
    Carerra skrev 2014-09-11 13:03:09 följande:

Ni som använt er av clearblues ägglossningstest med dubbel hormonindikator, kan man ta ett test för att se om man har ägglossning idag eller MÅSTE man börja tidigare och ta alla 10 för att få ett riktigt resultat?

Den första Stickan kommer troligtvis visa en rund ring (iallafall enligt CB hemsida, då visar det alltid en ring). Vänta då tills den har slocknat och ta ett till (antingen på samma urin eller vänta ett tag). MEN Förra gången jag fick utslag på CB dubbel så hade jag en till förpackning, tog då en helt ny (jag hade ju precis kissat) så det kom bara ut några droppar på den nya men det visade också äl :)
  • Malinbarre

Idag är det tungt :( första gången jag gråter efter missfallet. Innan har jag mest varit arg. Men idag är saknaden efter graviditen jobbigare än någonsin! När är det våran tur? Tänk pm jag kommer få missfall efter missfall.. Jag vill att min ägglossning ska komma NU! :(

Svar på tråden BIM September 2014