BIM September 2014
Någon här inne som hört talas om attraktionslagen?... På tal om positivitet och negativitet.
Mitt illamående har eskalerat till kvällsillamående också.. Äl + 7 idag.
Någon här inne som hört talas om attraktionslagen?... På tal om positivitet och negativitet.
Mitt illamående har eskalerat till kvällsillamående också.. Äl + 7 idag.
Vilken tid tycker ni e jobbigast? Mens -äl eller äl-bim? Är på äl +2 lång väntan!!!!
håller tummarna för dig också <3
Att man får tillbaka det man sänder ut? Om man är positiv attraherar man positivitet. Japp, den har jag koll på Försöker allt vara positiv den största delen av tiden, men ibland fungerar det mindre bra.
Imorgon är det Test-dag
Har inga större förhoppningar men skönt att veta, så jag slipper gå runt och fundera hehe.
Lycka till!!
Tror jag nog :)
Alla test har nog den tendensen. Med cb kan man få en gråaktig skugga där plusset ska vara. Men är det blått finns inga tvivel :) och mitt tips är att inte bryta upp testet, allt för många som gör det och blir skitsura för att jag kommenterar att det är dumt gjort eftersom färgen som fastnat mellan uppsugningsdelen och stickan kan fortsätta vandra när man plockar isär den och "fastna" vid plusset. Färgen vid kontrollstrecket kan även smeta av sig färg om man öppnar det. Har lååååång erfarenhet av detta.

Måste tyvärr hålla med Lizzie..
Nostalgity, hoppas du testat för tidigt och får ett plus inom några dagar. Kram