BIM September 2014

Bättre bild?

Tillägga att jag bara höll mig 2 timmar och 50min innan testet.
Man behöver inte hålla sig speciellt mycket innan testet Nostalgity :) Men för att besvara din fråga, testet är inte positivt ännu, jag gissar på att det blir positivt imorgon eller senast på fredag!
Inge pos på äl testet jag gjorde nyss heller.
Antar att vi inte blir gravida denna månad heller pga att vi bara kunde ha sex inatt.
Nåväl ![]()
Ingenting är omöjligt, det kan ju faktiskt ha räckt med den gången :) Håller tummarna!
Oj...är det någon här, som har barn sen tidigare?

Nostalgity, det verkar som att äl skett igår/imorse om det var så att gårdagens var likadant som det i förrgår.
Ouf, alltså jag vet inte. Tyckte inte testet var helt positivt men i snudden på. Men sen blir testen "starkare" när de torkat. Man ska inte läsa av dom efter en viss tid. Mina nästintill positiva blev starkt positiva några timmar senare när det torkat. Men då dagens är svagt så gissar jag bara.
Jag prövade själv med sådana här test när jag började kolla min ÄL, men fick det aldrig att fungera bra. Aldrig några tydliga besked eller vad man ska säga. Tyckte det var frustrerande att läsa av dem. Har sedan några månader tillbaka gått över till CB's ÄL-test som visar glad gubbe vi de två mest fertila dagarna och det har fungerat 100 gånger bättre för mig! Ett tips om du får slut på stickorna och ska köpa nytt.
se.clearblue.com/clearblue-agglossningstester/digitalt-agglossningstest-7-tester
Skulle för övrigt gissa att du hade ÄL igår kväll utifrån testerna du lagt upp. Men tycker som sagt att sådana tester är svåra att tyda.