Inlägg från: Nostalgity |Visa alla inlägg
  • Nostalgity

BIM September 2014

SRMmamma87 skrev 2015-05-21 13:03:39 följande:

Håller tummarna. Du skulle testa imorn va? Har du tålamod att vänta?

Har inte tid till att köpa test idag, så det blir kanske på lördag jag testar.

Adå, det har jag känner som så, att för varje dag som går så har jag sparat en hundring på att inte köpa test. Hehe
    Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Nostalgity

Nytt bim 17/6. Känner mig inte så ledsen faktiskt, händer mycket i mitt liv just nu så det är mer "händer det så händer det"... Känner mig rätt tillfredsställd med allt just nu, fastän bebislängtan finns!

• Nostalgity
    SRMmamma87 skrev 2015-06-18 14:14:37 följande:

Hur går det för er Nostalgity och knaappeen? 

Mensen kom idag. Nästa försök blir 10e. .. Mensen fortfarande oregelbunden.. Mellan 25-30 dagar, ingen aning om när jag har äL. Funderar på att pröva äl stickor denna månad.. Förra gången jag gjorde de fick jag aldrig direkt nå posItivt.
  • Nostalgity

Bim 16/7... Känns dock inte som jag har så möe å tillföra just nu :-/

Har fullt upp med de två barn jag har samt går jag min drömutbildning sen i april (går heltid på en körskola och ska ta c och ce körkortet).

Fick missfall i maj förra året...barnet skulle födas i årskiftet 14-15, i Jan i år blev jag faster igen och faster igen sen nyligen i maj och fick igår reda på att jag blir moster igen i januari nästa år.

Jag då? Det gick ju så lätt med de två jag har, nu har de gått ca tio månader...börjar tro att jag inte kan få fler...

• Nostalgity
    Det vackraste skrev 2015-06-21 22:47:42 följande:

Samma man? Kollat sköldkörteln?

Samma man som jag hade missfallet med Iaf.

Inte kollat sköldkörteln... Hur kollar man den?
  • Nostalgity
    Det vackraste skrev 2015-06-22 18:51:43 följande:

Gick det snabbare då att bli gravida? Jo sköldkörteln kan börja fungera sämre efter graviditet och då stiger tsh (värde på hur den funkar kan man säga) och ett tsh över 2,5 är inte så bra när man försöker skaffa barn. Då produceras för lite tyroxin och fertiliteten sänks och risk för mf ökar. Jag har själv råkat ut för det. Du kan försöka få ta ett blodprov på vc för att kolla ditt tsh eller gör det hos t ex werlabs.

Men visst kan det ju också "bara" vara att det tar tid ändå.

Dottern va 17 månader när vi blev gravida..haft oskyddat hela tiden.. Så visst finns chansen att de tar tid av naturliga skäl, antar jaG.
  • Nostalgity

Äl + 4-5 här!

Hade äl torsdags lr fredags, hade sex onsdags kväll...måtte det väl räcka? Haha

Tycker jag känner av stickningar i brösten och mår illa av vissa lukter. Men så kan de vara inbillning.

• Nostalgity

Hej. Är det någon som fått fejk-streck med rfsu stickor?

Ett ljust streck bredvid kontroll linjen men som visat sig att man inte var gravid?

Svar på tråden BIM September 2014