Inlägg från: Nostalgity |Visa alla inlägg
  • Nostalgity

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2015-05-10 19:16:32 följande:

Hoppas det tar sig nu snart för er då :)

Hihi, vad roligt ändå med längtansfulla barn. Då blir det nog inga problem sedan när det väl kommer en ny i familjen :)

Lillesyster är ju 2,5 år. Han tycker att hon är jobbig, eftersom hon vill ha hans uppmärksamhet (storebror är hennes idol)... Så vet inte om de skulle bli så mycket bättre med en till liten haha.

Hoppas de går för er snart också

Tyckte tappen va stängd i fredags, men öppen i lördags.. Hur stora är chanserna ifall äl va i lördags o vi hade sex ons- torsdag...natten däremellan. Det är ju typ 3 dagar. En till fråga, om tappen inte var öppen vid samlaget, kan spermier simma runt lr vara i slidan och vänta på att tappen ska öppna sig?
    Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Nostalgity

Någon som varit med om samma sak?

Hade sex igår kväll och efteråt så blödde jag :-S

Ska ha mensen först om ca 10 dagar.

Vi hade inte ovanligt "hårt" sex på nå vis lr så.

Jag brukar blöda efter sex, men då är de för att killen bottnat och jag har känslig livmodertapp.

Men denna gång va de liksom mjukt o han bottna inte...men de kom blod iaf. Aldrig varit med om de innan? Någon tanke som slår er?

• Nostalgity

Hmm....fick en ljusrosa liten flytning imorse och sen en liten nysS...6-9 dagar till bim. 4-7 dagar efter äl.

Känner mig orolig för vad som kan va fel?! Aldrig fått så innan

• Nostalgity
    SecretlyMe skrev 2015-05-14 14:26:27 följande:

Kan ju vara nidblödning eller känsliga slemhinnor. Du kan ju alltid ringa gyn och fråga.

Har försökt få tag på gyn i ca en vecka utan resultat. Ringde 1177 ang att jag blödigt vid sex i över ett års tid nu, o sen denna lilla mellanblödning...hon ville absolut att gyn ska kolla på mig snarast.

Googlade på de, men får mest upp artiklar ang livmoderhalscancer!?

Isf får jag verkligen hoppas på en nidis.

Är ju som sagt 7 dagar ca till bim. Ca 5-6 dagsr från äl enligt Appen.
  • Nostalgity
    SecretlyMe skrev 2015-05-14 15:32:37 följande:

Måla inte fan på väggen innan du vet :) Kan vara så att du har progesteronbrist och då kan du alltid börja smörja med ProgesterAll :)

Det är sant...ska låta dom ta sig en titt innan jag börjar tänka efter hehe
  • Nostalgity
    SRMmamma87 skrev 2015-05-14 18:42:36 följande:

Google är din värsta fiende när du är sjuk. Man har fasiken alltid cancer eller någon annan dödlig eller livslång sjukdom. :-/

Jo..Google var ingen rolig sida just nu hehe
  • Nostalgity

Oh herregud för denna värk! Bim -4 och det känns som mensvärk på höger sida som tusan. Har aldrig och har aldrig haft mensvärk...så jag känner med er som lider utav det!

Nu vet ju inte jag om det är de, men de känns kring stockarna o strålar uppåt Ljumsken. Kanske är överansträngning då jag varit igång hela dagen.

• Nostalgity
    SRMmamma87 skrev 2015-05-18 21:02:27 följande:

Nostalgity och fruannie, hur har det gått?

Bim -1 lr 2. Inga fler blödningar... Så jag väntar å ser ifall mensen håller sig borta. Jag ger den te på fredag innan jag testar
Svar på tråden BIM September 2014